اخبار ورزشیفوتبال ایران

شکوری نیامده رفتنی شد/ انتخاب دبیر کل جدید در دستور کار فدراسیون فوتبال

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال به دلیل قوانین اساسنامه این فدراسیون نمی‌تواند به فعالیت خود ادامه بدهد و طی روزهای آینده مهدی تاج دبیر کل جدید را معرفی خواهد کرد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت  و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با وجود اینکه مهدی تاج چند روز پیش در حکمی ابراهیم شکوری را به عنوان سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال منصوب کرد اما به نظر می رسد مشاور سابق محمدرضا ساکت در این سمت باقی نخواهد ماند.

در نشست امروز وزیر ورزش و جوانان و همچنین مهدی تاج مباحث مختلفی مطرح شد که بیشتر به مسائل کلان فدراسیون فوتبال بر می‌گشت اما پیرامون این موضوع که ابراهیم شکوری طبق قانون نمی‌تواند در این سمت (سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال) باقی بماند بحث و تبادل نظر صورت گرفت و قرار است رئیس فدراسیون فوتبال طی روزهای آینده پیرامون این موضوع  به جمع بندی نهایی رسیده و در مورد انتخاب دبیر کل جدید فدراسیون فوتبال تصمیم جدید اتخاذ کند.

طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال دبیر کل فدراسیون باید حداقل دارای ۱۰ سال سابقه مدیریت ورزشی باشد که ابراهیم شکوری چنین رزومه‌ای ندارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 7 =

دکمه بازگشت به بالا