اخبار ورزشیفوتبال ایران

جلالی: امکانات گل گهر می‌تواند یک ظرفیت باشد

سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: در صحبت‌هایی که انجام دادیم من در مورد امکانات و وسایل و تجهیزات پرس و جو کردم که واقعا خوب است و می‌تواند یک ظرفیت باشد.

به گزارش پیشرو اسپرت، مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخاب گل گهر برای حضور در مسابقات این فصل لیگ برتر گفت: دو سه جلسه با مسئولان باشگاه صحبت کردیم. در صحبت‌هایی که انجام دادیم من در مورد امکانات و وسایل و تجهیزات پرس و جو کردم که واقعا خوب است و می‌تواند یک ظرفیت باشد. به همین خاطر تصمیم گرفتم به اینجا بیایم و امیدوارم بتوانم کمک کنم.

سرمربی جدید گل گهر در مورد کیفیت این تیم با نفراتی که بسته شده گفت: برای من امروز اولین جلسه تمرین بود. باید چندین جلسه دیگر هم کار کنم و به شناخت لازم برسم تا ببینم کمبودهای تیم چیست. باید چند جلسه با تیم کار کنم تا از نفرات تیم ارزیابی داشته باشم.

جلالی در مورد حضور مجتبی جباری به عنوان دستیار در تیم گل گهر گفت: امروز که من بر سر تمرین آمدم او حضور نداشت و نیامده بود. کادرمان را هنوز کامل نکرده‌ایم. در این زمینه‌ها من در مرحله شناخت و مشغول بررسی هستم.

وی در خصوص اینکه آیا برای حضور مجتبی جباری با او صحبت شده است، گفت: خیر، هنوز صحبتی با من نشده است.

سرمربی جدید گل گهر در مورد اینکه شروع کارش در لیگ نوزدهم تقابل با سپاهان امیر قلعه‌نویی خواهد بود، گفت: این بازی حتما بازی سنگینی خواهد بود اما من برای اینکه بتوانم در مورد این موضوع بهتر صحبت کنم و نظرات بهتری بدهم. باید اول تیم خودم را بهتر بشناسم و بعد بتوانم در مورد این بازی صحبت کنم.

جلالی در مورد توافق مالی با باشگاه گل گهر گفت: در این خصوص با مسئولان باشگاه صحبت کردیم و آنها گفتند سعی می‌کنیم تعهداتمان را به موقع انجام دهیم و انضباط مالی خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 1 =

دکمه بازگشت به بالا