اخبار ورزشیفوتبال ایران

سلطانی‌فر:به تعبیر من ما دو تیم ملی داریم/ظرفیت قهرمانی در آسیا را داریم

وزیر ورزش و جوانان گفت:امیدوارم در سایر رشته ها هم این تجلیل‌ها را داشته باشند، بازیکنان امروز تیم ملی دست پرورده این بزرگان هستند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس،‌مسعود سلطانی‌فر در حاشیه مراسم تجلیل از مربیان برتر سال ۹۶ فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: مراسم بسیار خوبی بود. امیدوارم در سایر رشته ها هم این  تجلیل‌ها را داشته باشند بازیکنان امروز تیم ملی دست پرورده این بزرگان هستند.

وی افزود: امیدوارم ورزش بتواند موجبات شور و شعف ورزشکاران و مردم را فراهم کند و همانطور که ما در رقابت‌های آسیایی و پاراسیایی جاکارتا و رقابت‌های قهرمانی المپیک توانستیم موفقیت به دست بیاوریم، در سایر رشته‌ها نیز کسب موفقیت کنیم.

وزیر ورزش در پاسخ به این سؤال که چرا از پیشکسوتان در عرصه‌های ورزشی استفاده نمی‌شود و آنها امروز نسبت به این مسئله انتقاد دارند، عنوان کرد: بخشی از برنامه‌های فدراسیون فوتبال در همین مورد بوده است، ما باید حضور پیشکسوتان را به فال نیک بگیریم و الان باشگاه‌های بزرگ ایران هم در این رابطه اقدامات لازم را انجام می‌دهند. ما در باشگاه‌های بزرگمان می‌بینیم که کانون پیشکسوتان در حال تشکیل است و از تجربیات آنها استفاده می‌شود.

سلطانی‌فر در رابطه با جام ملت های آسیا عنوان کرد: تیم ملی ما چهل و دو سال است نتوانسته به قهرمانی برسد، البته با ورود به سال ۲۰۱۹ شاید این عدد به چهل و سه سال رسیده باشد، اما ما حدود چهل و دو سال است که قهرمان نشدیم و الان تیم ملی کشورمان این شایستگی را دارد که بار دیگر قهرمان شود. ما در رنگکینک آسیا اول هستیم و تیم ملی ظرفیت قهرمانی را در جام ملت‌ها دارد. با توجه به بازیکنان خوب و کادر فنی توانمند و تلاش‌هایی که فدراسیون و وزارت ورزش برای ایجاد امکانات کرده‌اند، این تیم مشکلی ندارد و تیم ملی خوبی دراختیارمان است. به تعبیر من ما دو تیم ملی داریم چرا که در دو پست دو بازیکن توانمند در اختیار داریم که باید همه دست به دست هم دهیم و با دعای مردم قهرمان جام ملت‌ها شویم. کارنامه ورزش در سال ۹۷ موفق بوده که با این قهرمانی می‌تواند پربارتر شود و دستاوردهایمان را با یک قهرمانی بسیار مهم به پایان برسانیم.

به گزارش فارس، وزیر ورزش درست در شرایطی که یکی از خبرنگاران قصد داشت صحبت های کی روش را مطرح کند و هنوز سوالش تمام نشده بود،گفت؛ من دیگر صحبتی ندارم و خدانگهدار و سپس محافظان وزیر او را از کنار خبرنگاران عبور دادند!

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا