اخبار ورزشیورزش تهران

دکتر سلطانی‌فر فاز اول ورزشگاه پنج هزار نفره ملارد را افتتاح کرد

فاز اول استادیوم ۵۰۰۰ نفره ملارد به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و استاندار تهران ، عصر امروز افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، دکتر سلطانی فر در مراسم بهره برداری از این پروژه که با حضور گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و مسئولان محلی برگزار شد، دقایقی در جمع فوتبالیست های ملارد حضور یافت.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری ملارد، دیدار ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب را استثنائی، خارق العاده و منحصر به فرد توصیف کرد و گفت: دیدار مقام معظم رهبری با فرزندان خودشان از جامعه ورزش پدرانه بود و در یک فضای عاطفی و معنوی صورت گرفت. در این دیدار رهبر معظم انقلاب با صبر و حوصله صحبت تک تک ورزشکاران را شنیدند و مدال آوران هم که برخی از آنها از مناطق محروم بودند، پیام آور مردم مناطق خود بودند.
وی ادامه داد: طی سال های اخیر اتفاقات خوبی در عرصه ورزش رخ داده و بانوان هم در افتخارات اخیر بویژه بازی های آسیایی جاکارتا نقش عمده ای إیفا کردند و با یک مدال طلا، ۶نقره و ١٠ برنز نتیجه استثنائی گرفتند و در این دیدار استثنائی برخی از آنها با افتخار مدال های خود را به رهبر معظم انقلاب اهدا کردند.
دکتر سلطانی فر گفت: در هر صورت یک روز بسیار خوب و استثنائی رقم خورد و انرژی ما را در راستای خدمتگزاری به مردم بیشتر کرد و نگاه ریزبین مقام معظم رهبری و پیام های تقدیر ایشان هم برای ما مایه افتخار و سربلندی است و امیدوارم با تلاش بیشتر بتوانیم موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.
بنا به همین گزارش، استادیوم پنج نفره ملارد بتنی و مساحت کل این پروژه ۶ هکتار است. این پروژه دارای زمین فوتبال چمن مصنوعی استاندارد به متراژ ۸۰۰۰ متر مربع، جایگاه تماشاچیان به تعداد هزار نفر در فاز اول، نیمکت ذخیره داوران و بازیکنان، پیست خاک آجر ۶ خط به متراژ ۶۰۰۰ متر مربع، زیربنای فضای سرپوشیده ۲۵۰ مترمربعی شامل دورختکن به همراه سرویس های بهداشتی بازیکنان و تماشاچیان، اتاق داوران و همچنین دارای ۶ دکل روشنایی و سیستم گرمایش و سرمایش و راهروهای دسترسی و پارکینگ‌ خودورهای سواری و اتوبوس است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا