اخبار ورزشیفوتبال ایران

مجیدی: آجورلو مشکل حضور در آسیا را حل می‌کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:ژستد در چند بازی موفق نشد گل بزند ولی من واقعا از عملکرد او راضی بودم.

به گزارش پیشرو ورزش، فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پدیده در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی طبق چیزی که پیش بینی کرده بودیم پیش رفت. ما در نیمه اول به گل رسیدیم، به بازیکنانم هم بابت برد و هم بابت گل نخوردن تبریک می‌گویم. ما امروز فرصت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم. در کل به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص عملکرد رودی ژستد و اینکه با گلزنی در بازی امروز فشار از روی وی برداشته شد گفت: این بازیکن در چندین بازی موفق نشد گل بزند ولی من واقعا از عملکرد او راضی بودم. او یک بازیکن حرفه‌ای است و خیلی به تیم ما کمک می‌کند. خوشبختانه او توانست امروز گلزنی کند و در بازی های آینده هم به تیم ما کمک خواهد کرد.

مجیدی در خصوص اینکه قبل از بازی مشکلات استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به وجود آمد و آیا این مساله روی تفکرات تیمش اش تاثیر داشت عنوان کرد: ما هم مثل هواداران واقعا نگران این مساله هستیم ولی من فکر می‌کنم آقای آجرولو با درایتی که دارد می‌تواند این مشکل را حل کند.

خبرنگاری در خصوص اینکه آیا از عملکرد سلمانی در پست مدافع چپ راضی است یا خیر گفت: جعفر سلمانی دفاع چپ نیست و او در پست وین بک چپ بازی می‌کند. ما از او خواستیم در شرایط حمله به تیم کمک کند، او وظایفش را خوب انجام داده و من از او کاملا راضی هستم.

وی در خصوص دلایل قرار نگرفتن نام قاسمی نژاد در لیست این بازی گفت: قاسمی‌نژاد هم در هفته گذشته خوب بسیار خوب تمرین کرد و ما روی او حساب کردیم اما ظاهرا باشگاه پدیده قبل از این بازی شکایتی از این بازیکن انجام داده است. البته مشکلی در این زمینه نبود ولی ما هم برای اینکه ریسک نکنیم و به همین دلیل او را در لیست قرار ندادیم.

مجیدی تاکید کرد: طی صحبتی که با باشگاه کردم پدیده هیچ طلبی از استقلال ندارند ولی ظاهرا خودش باید پول رضایتنامه‌اش را پرداخت می‌کرد. فردا با باشگاه صحبت می‌کنم تا این مساله حل شود چون قاسمی نژاد بازیکن با اخلاق و از نظر فنی هم بازیکن خوبی است و در آینده می‌تواند در آینده به ما کمک کند.

مجیدی در پاسخ به این سوال که شایعه شده عزت‌اللهی در لیست خرید این باشگاه قرار دارد گفت: دیروز هم گفتم که با کسی صحبت نکرده‌ایم و کسی را مد نظر نداریم. تنها بازیکنی که صحبت کرده‌ایم یک خارجی در پست هافبک است. من به بازیکنانم تا آخر فصل نیاز دارم و باشگاه در حال انجام مقدمات حضور این بازیکن است که نیم فصل به جمع ما اضافه شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا