اخبار ورزشیفوتبال ایران

دومین نشست تاج و کی‌روش برای عقد قرارداد رسمی به نتیجه نرسید/ادامه مذاکرات در راند سوم!

دومین نشست کارلوس کی‌روش با رئیس فدراسیون فوتبال هم برای عقد قرارداد رسمی به سرانجام نرسید اگر چه مسئولان فدراسیون روی تمدید قرارداد رسمی سرمربی تیم ملی تاکید دارند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، این روزها بحث ماندن کارلوس کی‌روش در تیم ملی تبدیل به دغدغه اصلی فدراسیون فوتبال شده و آنها همچنان در تلاش هستند که قرارداد سرمربی تیم ملی را به صورت مکتوب و رسمی کنند.

مشکل ارز دولتی هم که چالش جدی این روزهای فدراسیون فوتبال است و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم نگرانی خود را بابت این موضوع اعلام کردند.محمود اسلامیان و هدایت ممبینی در بحث حق پخش هم خواهان ورود از سوی دولت شده‌اند اما این درخواست‌ها هم زمانبر است و فوریتی برای آن تدارک دیده نشده است.

بعد از نشست روز جمعه تاج با کارلوس کی روش که سرانجامی نداشت روز گذشته هم نشستی بین رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی پرتغالی تیم ملی برگزار شد اما این نشست باز هم منجر به عقد قرارداد رسمی کارلوس کی‌روش نشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خود با رئیس فدراسیون خواسته‌های خود را برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا ارائه کرد و از وی خواست تا هر چه سریعتر تکلیف قراردادش با فدراسیون فوتبال مشخص شود. کی‌روش تاکید دارد زمان زیادی تا مسابقات تیم ملی تا جام ملت‌های آسیا باقی نمانده و در این فرصت محدود تیم ملی باید با برنامه‌ریزی برای اردوی‌های آینده مهیای شرکت در جام ملت‌ها شود.

از طرفی رئیس فدراسیون فوتبال هم مثل روزهای گذشته دغدغه‌ تامین هزینه‌های تیم ملی، اردوهای درخواستی و تامین رقم قرارداد کی‌روش را دارد ولی از وی خواسته تا فکر و ذکرش را روی برنامه‌های تیم ملی بگذارد تا شرایط را برای ادامه همکاری و عقد قرارداد وی مهیا کند.قرار است باز هم طی روزهای آتی نشستی دیگر بین طرفین برگزار شود.

تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا با تیم‌های عراق، یمن و ویتنام همگروه است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا