اخبار ورزشیورزش بانوان

خوش قدم هدایت تیم ملی جوانان و امید را برعهده گرفت

سمانه خوش قدم به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته جوانان و امید دختران انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشر و اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید در بخش دختران و پسران روز پنج‌شنبه ۱۸ بهمن ماه در سالن شهید افراسیابی و در سالن تختی تهران در بخش دختران و پسران برگزار و اسامی نفرات نهایی مشخص شد.

سمانه خوش قدم سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان که با این تیم نتایج خوبی را در مسابقات کسب کرده بود، حتی با تیم ملی جوانان در المپیک آرژانتین موفق به کسب سه مدال برنز شده بود، این بار پس از توافق با مسئولان فدراسیون به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان و امید دختران انتخاب شد.

روز گذشته مهران بهنام‌فر که طی دو سال گذشته دو بار با تیم ملی جوانان و امید در مسابقات آسیایی قزاقستان و ژاپن عنوان قهرمانی را کسب کرده بود و یک بار هم در مسابقات جهانی اسپانیا و رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در کرواسی عنوان قهرمانی را کسب کرده بود و با تیم ملی جوانان موفق به کسب یک مدال طلا در المپیک آرژانتین شده بود پس از توافق با سرپرست جدی فدراسیون کاراته به عنوان مربی تیم ملی جوانان و امید پسران انتخاب شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا