اخبار ورزشیفوتبال جهان

فونسکا: آ.اس‌رم شجاعت لازم برای گرفتن نتیجه مقابل ناپولی را نداشت

سرمربی آ.اس رم ایتالیا بعد از شکست مقابل ناپولی گفت: به همین سادگی بیان می کنم که رم در این بازی شجاع نبود و کاری که لازم بود را برای رسیدن به نتیجه مطلوب مقابل ناپولی انجام نداد.

به گزارش پیشرو اسپرت، تیم فوتبال ناپولی شب گذشته در هفته نهم سری آ میزبان آ.اس رم بود که با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

فونسکا بعد از این بازی در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت» ایتالیا، گفت: به همین سادگی بیان می کنم که رم در این بازی شجاع نبود و کاری که لازم بود را برای رسیدن به نتیجه مطلوب مقابل ناپولی انجام نداد. ما قبل از این بازی بهترین تیم دنیا نبودیم و بعد از این بازی هم بدترین تیم دنیا نیستیم.

وی افزود: بدون شک ما بازی خوبی انجام ندادیم. در این بازی شجاعت و انگیزه لازم را نداشتیم. به همین خاطر باید از این اشتباه درس بگیریم تا در بازی های آینده تکرار نکنیم. ما در این بازی اصلا مقابل ناپولی مقاومتی نکردیم و این باعث شد تا رقیب کار آسانی داشته باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا