اخبار ورزشیسایر اخبار

خسروی‌وفا: به مقام سومی بازی‌های پاراآسیایی نگاه داریم

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: اولویت ما حفظ مقام چهارمی دوره گذشته است، اما قطعا به مقام سومی بازی‌های پاراآسیایی هم نظر داریم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اولین جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و المپیک بعد از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ صبح امروز به ریاست مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در بخشی از این نشست رئیس کمیته ملی پارالمپیک به تشریح وضعیت کاروان ایران و میزان آمادگی ورزشکاران جانباز و معلول پیش از بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا پرداخت و گفت: کلیه مقدمات و تدارکات لازم برای حضور موفق ورزشکاران ایران در این بازی‌ها فراهم شده و امیدواریم که حضور موفقی در جاکارتا داشته باشیم.

محمود خسروی‌وفا ادامه داد: با ۲۱۰ ورزشکار به بازی‌های پاراآسیایی می‌رویم که غیر از یک رشته برای تمام آنها شانس مدال قائل هستیم. کاروان ایران در این رقابت‌ها بسیار جمع و جور است و در واقع فشرده‌ترین کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی بعد از انقلاب است.

وی افزود: کل کاروان اعزامی ایران شامل کادر سرپرستی، ورزشکاران، مربیان و خبرنگاران حدود ۳۵۰ نفر هستند که همگی در دهکده بازی‌ها استقرار دارند تا نظارت بر آنها راحت‌تر انجام شود.

خسروی‌وفا در پایان گفت: اولویت ما حفظ مقام چهارمی دوره گذشته است، اما قطعا به مقام سومی در مجموع هم نظر داریم و پیش‌بینی می‌کنیم اگر اتفاق خاصی نیفتد و عملکرد ورزشکاران مطابق انتظار باشد به مقام سومی بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا خواهیم رسید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا