اخبار ورزشیورزش بانوان

تیراندازان برتر هفته دوم معرفی شدند

هفته دوم لیگ برتر تیراندازی بانوان با معرفی تیم ها و نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این دوره از رقابتها با حضور ۷ تیم و به میزبانی هیات ناجا در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در رشته تفنگ تیم میزبان در برابر تیم های هیات قم، خراسان رضوی و همدان به پیروزی دست یافت و در مقابل تیم های باشگاه مقاومت، هیات قزوین و نزاجا نتیجه را واگذار کرد.

در رشته تپانچه نیز تیم میزبان در مقابل تیم های، هیات قزوین، باشگاه مقاومت، هیات نزاجا، خراسان رضوی و قم مغلوب و در برابر تیم هیات همدان به پیروزی رسید.

با برگزاری فینال تفنگ بادی، حسنا توتون چی از هیات قزوین اول شد، سید زهرا هاشمی از هیات ناجا بر سکوی دوم ایستاد و نجمه خدمتی از باشگاه مقاومت عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

در فینال تپانچه بادی نیز، هانیه رستیمان از باشگاه مقاومت در جایگاه نخست ایستاد و زینب طوماری از هیات قزوین و گلنوش سبقت الهی از هیات نزاجا دوم و سوم شدند.

این مسابقات با حضور بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان فدراسیون، رضا ملک محمدی دبیر، الکساندر سماکین مربی تیم ملی تپانچه، مسعود شیخی فرد مدیر مسابقات و لیگ، جمشید وزیری مدیر آکادمی و امین صانعی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی برگزار شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 20 =

دکمه بازگشت به بالا