اخبار ورزشیورزش تهران

تقدیر وزیر ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران

وزیر ورزش و جوانان، با اعطای لوح تقدیری به مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از رشد ۵/۰۸ درصدی این اداره کل در ارزیابی صورت گرفته از عملکرد سال۱۳۹۶، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، در لوح اعطایی دکتر سلطانی فر به گل محمدی که درجریان گردهمایی امروز مدیران کل ورزش و جوانان استانی در تالار اجتماعات وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت، از زحمات بیدریغ و اهتمام ویژه مدیرکل و کارکنان خدوم استان تهران تقدیر شده است.
متن لوح تقدیر بدین شرح است:
جناب آقای رضا گل محمدی
مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان تهران
رشد و توسعه ورزش کشور مدیون تلاش گسترده مدیران، کارشناسان و متخصصین امر می باشد که با اخلاص، توکل و اهتمام، دل به خدمت بسته اند.
با توجه به ارزیابی صورت گرفته از عملکرد سال۱۳۹۶ ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور، توسط دفتر مدیریت عملکرد، آن اداره کل در مقایسه با عملکرد سال گذشته از رشد ۰۸/۵ درصدی برخوردار گردیده است، بدینوسیله از زحمات بیدریغ و اهتمام ویژه جنابعالی و کارکنان خدوم آن استان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه ایزد متعال موفقیت و سربلندی همه خادمین به نظام مقدس جمهوری اسلامی را آرزومندم.
مسعود سلطانی فر
وزیر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا