اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری باشکوه گرامیداشت دهه مبارک فجر با مشارکت هیأت استان تهران و اداره ورزش شهرستان ری

مراسم گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی در زورخانه شهید مقدم شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، در شامگاه پنجشنبه ۱۸ بهمن ۹۷ و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ویژه برنامه بزرگ ورزشکاران شهرری با مشارکت هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران و اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با حضور عباس صباغی (رئیس هیأت استان تهران) ، عزیزالله فتاحی (دبیر هیأت استان تهران) ، مهندس صداقت (سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ری) ، مهندس نباتی (معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ری) ، کهن کسوتان ، پیشکسوتان ، قهرمانان، مربیان و ورزشکاران برگزار شد.

این ویژه برنامه با اجرای حسین شیرازی آغاز و ضمن گرامیداشت ایام سوگواری حضرت زهرا(س) و ایام الله فجر انقلاب اسلامی ، مهندس صداقت (سرپرست اداره ورزش و جوانان ری) ضمن خیر مقدم به مدعوین ، عنوان داشت: پهلوانی صرفا مربوط به ورزش زورخانه ای نمی باشد و همه رشته های ورزشی می بایست از این صفات الگو بپذیرند.

همچنین اجرای کشتی پهلوانی نمادین میان پهلوانک ها، اجرای آئین های ورزش ولایی با حضور ورزشکاران و قهرمانان شهرستان ری با نوا و ضرب مرشدان ارزنده از دیگر آیتم های دیگر این مراسم ملی مذهبی در ایام الله فجر انقلاب اسلامی بود.

در ادامه عباس صباغی (رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران) ، با خیر مقدم به مهمانان شرکت کننده در ویژه برنامه فجر چهلم در ذکرخانه حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام، سخنان خود را با عنوان تعیین سیاست های هیأت استان تهران در خصوص جذب ، حمایت و سرمایه گذاری بر روی قشر نونهال، نوجوان آغاز کرد و بیان داشت در خصوص این سیاست مهم ،هیأت استان کارهای خوبی را آغاز نموده و با قهرمانی های پی در پی تیم استان در مسابقات قهرمانی کشور نیز همراه بوده است.

در ادامه کارت و احکام رتبه صادره کهن کسوتان کشور آقایان نفر ، امیری ، شمس کلاهی و فتاحی توسط مسئولین ورزشی اهدا شد.

همچنین احکام و دفترچه های صادره مربیگری مربیان ورزش زورخانه ای استان تهران با حضور مسئولین اهدا شد وبا قدردانی از زحمات تیم نونهالان استان تهران در مسابقات المپیادهای کشور، احکام قهرمانی این ورزشکاران نیز اهدا گردید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 18 =

دکمه بازگشت به بالا