اخبار ورزشیفوتبال ایران

بازگشت قلب شیر و نبرد برد ندیده‌ها!/ پایان تعطیلات ۵۱ روزه لیگ برتر

نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال بعد از تعطیلات طولانی مدت از روز دوشنبه با انجام دو مسابقه در اهواز و شهر جم بوشهر از سر گرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، بعد از ۵۱ روز تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل برگزاری جام ملت‌های آسیا دوباره هیجان و تب فوتبال باشگاهی از دوشنبه از سرگرفته خواهد شد. مسابقات هفته شانزدهم  لیگ برتر در چهار روز متوالی از دوشنبه تا پنجشنبه برگزار می‌شود! در روز اول دو مسابقه در شهر جم  بوشهر و اهواز برگزار می‌شود. نگاهی به این دو بازی می‌اندازیم؛

پارس جنوبی – فولاد خوزستان؛ بازگشت قلب شیر!

پارس جنوبی در این فصل هم با وجود همه مشکلاتی که داشت بد نتیجه نگرفت،  هرچند در دو هفته آخر نیم فصل مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس شکست خورد اما همچنان در رده ششم جدول لیگ است. فولاد خوزستان اما در آخرین بازی نیم فصل تراکتورسازی را در خانه‌اش شکست داد تا در رده هفتم جدول قرار بگیرد. افشین قطبی سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی همچنان پرحرارت صحبت می‌کند و حتی از او نقل کرده‌اند که فولاد می‌تواند قهرمان شود! او ظاهرا همچنان صاحب « قلب شیر» است. به این ترتیب پارس جنوبی کار سختی مقابل فولاد خواهد داشت. پارس جنوبی در اولین دیدارش در این فصل مقابل فولاد خوزستان ۲ بر یک شکست خورده بود البته آن زمان قطبی در فولاد نبود.

به هر حال نبرد تیم‌های ششم و هفتم جدول لیگ می‌تواند یک بازی هیجان انگیز شود بخصوص اینکه هر دو تیم به دنبال فوتبالی تهاجمی و زیبا و به دور از حاشیه هستند.

استقلال خوزستان – ماشین سازی تبریز؛ برد ندیده‌ها!

آ‌بی پوشان اهواز شرایط سختی را تجربه می‌کنند. با کسر ۶ امتیاز از سوی فیفا وضعیت این تیم بدتر از همیشه شد و اکنون با ۶ امتیاز در رده آخر جدول است. بسیاری معتقدند که استقلال خوزستان بعید است در لیگ برتر بماند! با این حال این تیم در آخرین بازی‌اش در نیم فصل یک امتیاز از سپاهان گرفت. هرچند استقلال خوزستان ۸ هفته است که رنگ برد را ندیده است. آخرین پیروزی آبی پوشان در هفته هفتم مقابل ذوب آهن اصفهان بود. ماشین سازی تبریز هم هشت هفته است که بردی نداشته و با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ است با این حال ماشین‌سازی با توجه به حمایت تماشاگرانش و احتمالا مالک متمول تراکتورسازی بعید است که شرایطش وخیم‌ شود. آبی پوشان اهوازی اگر می خواهند در لیگ برتر بمانند باید برد را از همین بازی آغاز کنند.

بازی رفت دو تیم هم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسیده بود و باید دید کدام یک از این دو تیم اولین پیروزی نیم فصل دوم را دشت می‌کنند.

برنامه مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر: 

دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷

پارس جنوبی جم- فولاد خوزستان – ساعت ۱۶:۰۰ – ورزشگاه تختی جم بوشهر

استقلال خوزستان – ماشین سازی تبریز – ساعت ۱۶:۰۰ – ورزشگاه غدیر اهواز

سه شنبه ۱۶ بهمن ۹۷

سپیدرود رشت- سایپا تهران – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه سردار جنگل رشت

صنعت نفت آبادان- فولاد مبارکه سپاهان – ساعت ۱۶- ورزشگاه تختی آبادان

ذوب‌آهن اصفهان – نساجی مازندران – ساعت ۱۸:۱۵ – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷

تراکتورسازی تبریز – نفت مسجدسلیمان – ساعت۱۵:۳۰ – ورزشگاه یادگارامام تبریز

پرسپولیس تهران- پدیده مشهد – ساعت ۱۷– ورزشگاه آزادی تهران

پنجشنبه  ۱۸ بهمن ۹۷

پیکان تهران- استقلال تهران – ساعت ۱۵:۴۵ – ورزشگاه شهدا شهر قدس تهران

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 2 =

دکمه بازگشت به بالا