دسته‌بندی نشده

رونمایی پرسپولیس از طرح بلیت فروشی مجازی سوپرجام

باشگاه پرسپولیس با توجه به محروم بودن از درآمدهای معمول و به حق از برگزاری مسابقات مثل حق پخش، در نظر دارد اقدام به بلیت فروشی مجازی بازی‌های خود به صورت نمادین کند.

به گزارش پیشرو ورزش، در پی همیاری خوب و همراهی شایان تقدیر در طرح کمک هواداری، این باشگاه بنا بر پیشنهادهای مطرح شده از سوی هواداران برای جذب کمک‌های مردمی، انجام بلیت فروشی نمادین در جریان برگزاری بازی‌های پرسپولیس را در دستور کار داد.

باشگاه پرسپولیس با توجه به محروم بودن از درآمدهای معمول، مرسوم و به حق از برگزاری مسابقات مثل حق پخش، در نظر دارد با همکاری شرکت راد پرداز و با استفاده از طرح‌های پیشنهادی هواداران و تا فراهم شدن شرایط حضور دوباره تماشاگران در ورزشگاه، اقدام به بلیت فروشی مجازی بازی‌های خود به صورت نمادین کند.

این طرح با امید به فراهم شدن شرایط حضور هر چه سریع‌تر و دوباره تماشاگران در ورزشگاه و در سه طبقه قیمتی انجام می‌شود و آغاز آن از روز چهارشنبه ۲۴ خرداد، خواهد بود که نحوه انجام آن متعاقبا در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع هواداران عزیز پرسپولیس می‌رسد.

باشگاه پرسپولیس ضمن این که بار دیگر تقدیر و سپاس خود از هواداران برای تلاش در جهت حل بخشی از مشکلات باشگاه را اعلام می‌دارد، در نظر دارد؛ به انتخاب قرعه، هدایایی را صرفا برای نشان دادن مراتب قدردانی خود، به نفراتی از میان شرکت‌کنندگان در طرح‌ کمک هواداری و همچنین خرید بلیت نمادین بازی‌های پرسپولیس، اعطا کند.

همچنین کمیته روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در آینده نزدیک از طرح‌های دیگری که در اکثر موارد ایده اولیه آن، از سوی هواداران مطرح شده است، رونمایی خواهد کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا