اخبار ورزشیفوتبال جهان

کومان تلفنی عذر سوارس را خواست /ستاره اروگوئه در آستانه ترک بارسلونا

طبق گزارش راک‌۱ کاتالونیایی اسپانیا رونالد کومان امروز صبح با تلفن به سوارس اعلام کرده که در برنامه فصل آینده بارسلونا جایی ندارد.

به گزارش پیشرو اسپرت، لوئیس سوارس در یک قدمی ترک بارسلونا قرار گرفته است. پس از باخت سنگین بارسلونا مقابل بایرن مونیخ پروژه احیای ترکیب تیم کلید خورد و به نظر می‌رسد اولین خروجی بارسلونا سوارس باشد.

به نقل از راک۱ کاتالونیای اسپانیا، عملیات پاکسازی بارسلونا آغاز شده و امروز صبح رونالد کومان به لوئیس سوارس تلفنی اظهار داشته که در فصل آینده جایی در بارسا ندارد.

مربی هلندی با تماسی کوتاه به ستاره اروگوئه‌ای جهان اعلام کرده که در برنامه فصل آینده بارسلونا نیست. امروز که تمرینات از سر گرفته شد از این ستاره امروز اصلاً خبری نبود.

طبق گزارش راک ۱ ،‌ باشگاه بارسلونا با وکلای سوارس تا چند ساعت دیگر جلسه‌ای خواهد گذاشت تا کلید رفتن او آغاز شود. سوارس یک سال دیگر نیز با بارسایی‌ها قرارداد دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا