اخبار ورزشیورزش تهران

دیدار مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق تهران با مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه ۱۵

مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق تهران جهت گسترش این رشته ی ورزشی در سطح این حوزه با مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه ۱۵ دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، حسین شیرازی مقدم (سرپرست هیئت ) با همراهی سید مجید میرهاشمی (عضو هیئت رئیسه) و عرفان عزیزی (مسئول اداری هیئت) با حضور در دفتر تربیت بدنی شهرداری منطقه ۱۵ با مهندس محمدی دیدار کردند.

سرپرست هیئت اسکواش جنوب شرق تهران ضمن بیان اهداف این هیئت، بیان داشت با توجه به عدم وجود زیرساخت های لازم رشته اسکواش در سطح حوزه جنوب شرق ،قصد داریم نسبت به ساخت و تجهیز کورت های اسکواش در سطح این حوزه اقدام نماییم. وی همچنین گفت بنا داریم با همکاری اداره ورزش و جوانان جنوب شرق ، شهرداری مناطق ۱۲ ، ۱۴ و ۱۵ ضمن ساخت مجموعه های مجهز به کورت های اسکواش، رشته های پدل و راکتبال را نیز توسعه دهیم.

عضو هیئت رئیسه اسکواش جنوب شرق نیز اعلام آمادگی این هیئت را در ساخت مجموعه ای مجهز در راستای توسعه و گسترش این رشته ی ورزشی بیان داشت.

مهندس محمدی مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه ۱۵ با قدردانی از حضور مسئولین هیئت اسکواش ، آمادگی این مدیریت را در همراهی و کمک به توسعه ورزش اسکواش در سطح منطقه ۱۵ اعلام کرد.

در پایان این نشست مقرر گردید مسئولین هیئت و شهرداری از زمین های ورزشی این منطقه جهت جانمایی لازم، بازدید بعمل آورند.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا