اخبار ورزشیفوتبال ایران

واکنش باشگاه پرسپولیس به نحوه همکاری با اسپانسر پر حرف و حدیث

باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای را درباره نحوه همکاری با اسپانسر این باشگاه منتشر کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه اطلاعیه‌ای را درباره نحوه همکاری با اسپانسر این باشگاه به شرح زیر منتشر کرد.

همراهان گرامی

در روزهایی که مردم سرزمینمان درگیر بیماری فراگیر کرونا هستند و فشار تحریمهای ظالمانه، همگان را درگیر مسایل و مصا‌یب اقتصادی ریز و درشت کرده است، برندها و صاحبان کسب و کار نیز عمدتاً از این قاعده مستثنی نبوده و  اولویتشان برای آگاهی بخشی و معرفی خدمات و محصولاتشان دستخوش تغییر گشته و به دنبال راههای ارزانتری برای تبلیغات هستند، در این میانه بنگاه‌های تبلیغات و بازاریابی دیجیتال نیز راههای تازه‌ای را پیشنهاد می‌کنند تا کسب و کارها بتوانند از میان انبوه مخاطبان صفحه‌های پرمخاطب در شبکه‌های اجتماعی به مشتریان خود متصل شده و خدمات و محصولاتشان را معرفی نمایند.

صفحه اینستاگرام باشگاه بزرگ پرسپولیس با ۴ میلیون هوادار فهیم که بزرگترین صفحه اینستاگرام فارسی غیر‌شخصی در کشور می‌باشد در نظر دارد تا در این شرایط بد اقتصادی ضمن همکاری با یک بنگاه بازاریابی دیجیتال در تعامل با برندها و کسب و کارهای معتبر کشور قرار گیرد و فضای خود را برای ۴ کمپین ۶ روزه با هدف درآمدزایی برای باشگاه در اختیار قرار دهد تا ضمن ایجاد تعامل بین مخاطبان و کسب و کارها بتوان با ایجاد فضایی مفرح و شاد و مشارکت‌جویی از همه عزیزان دنبال‌کننده در روزهایی که بسیاری از کانالهای درآمدزایی باشگاه از جمله سامانه های هواداری به نوعی مسدود گردیده است، همکاری نماید و با کمک فوتبالیستهای پر تلاش و پیشکسوتان و هنرمندان، برنامه‌های شایسته‌ای را برای مخاطبان تهیه و تولید کند.

هواداران مستحضرند که بازاریابی دیجیتال در بستر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی راهی متداول در درآمدزایی در تمام باشگاه‌های پرمخاطب است و این فضا برای برندها بسیار جذاب است چرا که راهی کوتاه و اثربخش برای معرفی و آگاهی بخشی است و ما نیز سعی خواهیم کرد تا از این فضا با اتکا به همکاری با افراد توانمند و کاربلد، فضایی  جذاب و درآمدزا برای باشگاه ایجاد نماییم.

لذا با کسب اجازه و رخصت از همه فوتبال دوستان و عاشقان پرسپولیس که همواره در روزهای سخت کنار باشگاه ایستاده‌اند و بدون توجه به جوسازیهای رسانه‌ای هدایت شده از سوی افرادی مغرض، به فکر تعالی و سربلندی باشگاه هستند در آستانه چهارمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر، از شما دعوت می‌گردد تا همچون همیشه با همدلی و مشارکت یار دوازدهم تیم باشید تا ضمن درآمدزایی از روشهای جدید، انشاءالله نتیجه این همدلی و مشارکت، سرافرازی و موفقیت باشگاه محبوبمان باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا