اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

خداحافظی نکونام با استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال از این تیم خداحافظی کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال که شب گذشته دربی ۱۰۴ را به پرسپولیس باخته بود، در نامه‌ای از سرمربیگری این تیم خداحافظی کرد.
نکونام گفته است: هوادار بدان، دشمنان این تیم درون استقلال هستند؛ از همان دورانی که بازی می‌کردم و سال‌ها بازوبند کاپیتانی پاس را به بازو می‌بستم، همۀ فوتبالیست‌ها می‌دانستند که چقدر به استقلال عشق و تعصب دارم و چقدر استقلالی هستم.
از دوران کودکی استقلالی بودم و رویای این را داشتم که یک روز پیراهن این تیم را بر تن کنم. حتی به عشق سرمربی‌گری در استقلال مسیر مربی‌گری را آغاز کردم و همیشه عشق و تلاشم برای موفقیت در این تیم بوده است.
الان اگر این حرف‌ها را می‌زنم و درد دل می‌کنم می‌خواهم بروم، چون به‌خاطر دشمنی با من می‌خواهند استقلال را از بین ببرند، به‌خاطر استقلال و هوادار استقلال می‌روم تا این تیم بیشتر از این ها لطمه نخورد.
وظیفۀ خود می‌دانم به‌خاطر کسب نتایج اخیر از هواداران عذرخواهی کنم، به‌خاطر همۀ کم و کاستی‌ها و ناراحتی‌ها و رنجش خاطر آنها و امیدوارم من را ببخشند.‌ همۀ تلاشم را کردم اما اجازه ندادند.
به گزارش فارس، خداحافظی نکونام از استقلال در حالی مطرح شده که شهریاری رئیس هیات مدیره از نکونام پس از شکست در دربی حمایت کرده بود.
البته هیات مدیره استقلال هنوز درباره پایان همکاری با نکونام تصمیم نگرفته است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا