اخبار ورزشیفوتبال ایران

لیگ برتر مانع از مشخص شدن گزینه جانشینی کرانچار

با اعلام رئیس فدراسیون مبنی بر قطع همکاری با زلاتکو کرانچار گزینه‌های مختلفی برای سرمربیگری تیم امید مطرح شده‌اند.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس،  شب گذشته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال خبر برکناری زلاتکو کرانچار از هدایت تیم امید را اعلام کرد.

بحث برکناری کرانچار از چند هفته قبل مطرح شده بود و در همین راستا سرمربی تیم امید هم در جلسه کمیته فنی حاضر شد. برخی از اعضای این کمیته مثل اکبر محمدی اعلام کردند با ادامه این روند بعید است تیم امید بتواند به موفقیت برسد و از همان زمان مشخص بود کرانچار دیر یا زود از سمت خود کنار خواهد رفت.

در نهایت اعلام رسمی رئیس فدراسیون در برنامه روز گذشته نشان می‌دهد کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال ارزیابی نهایی خود را انجام داده و تصمیم نهایی آنها قطع همکاری با کرانچار بوده است.

جلساتی هم در این راستا با کرانچار برگزار شده و توافقاتی برای جدایی مسالمت‌آمیز انجام شده است.

در این بین فدراسیون به دنبال انتخاب گزینه ایرانی است. با توجه به اینکه لیگ هفته‌های پایانی خود را پشت سر می‌گذارد فدراسیون به دلیل مسائل حرفه‌ای هنوز به طور جدی با مربی وارد مذاکره نشده است. گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی، مهدی‌ مهدوی‌کیا و یکی دو مربی ایرانی دیگر گزینه‌های اصلی جانشینی کرانچار هستند.

باید منتظر روزهای آینده ماند تا مشخص شود گزینه نهایی تیم امید چه کسی خواهد بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا