اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران: شکست استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان

دیدار دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران به سود تیم میزبان به پایان رسید.
به گزارش پیشرو ورزش، دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران در چارچوب هفته سوم لیگ برتر و در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان بوژوویچ به پایان رسید.
به این ترتیب استقلال تهران با ۴ امتیاز از ۲ بازی‌ گذشته در رده پنجم جدول قرار گرفت. استقلال خوزستان نیز با ثبت اولین برد فصل ۴ امتیازی شد اما به خاطر تفاضل کمتر روی پله هشتم جدول ایستاد.
داور: محمدحسین زاهدی‌فر
کمک‌ها: علی احمدی – صادق رستمی
کارت زرد: محمود مطلق‌زاده، نونس و احمد گوهری از استقلال خوزستان / رامین رضاییان و بلانکو از استقلال تهران
کارت قرمز: –
گل: بیفوما (۸۰)‌ برای استقلال خوزستان
ترکیب استقلال خوزستان
آرام عباسی، علی هلیچی، سید محمد حسینی، محمود مطلق‌زاده، مومل عبدالرضا (۵۹- محمدابوالفضل کوهی)، کاینا نونس داسیلوا امارانته، بهروز بارانی (۷۴-تیوی بیفوما)، حامد بحیرایی (۵۹- ساوی روبرتو)، احمد گوهری، سبحان پسندیده و اسماعیل بابایی
سرمربی: میودراگ بوژوویچ
ترکیب استقلال تهران
سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، روزبه چشمی، رامین رضاییان، میلاد زکی پور (۶۳-ابوالفضل جلالی)، گائل کاکوتا (۶۳-آرش رضاوند)، دیدیه اندونگ، آرمان رمضانی (۴۶-بلانکو)، جلال‌الدین ماشاریپوف و محمدحسین اسلامی
سرمربی: جواد نکونام
لحظات حساس
دقیقه ۱۶ : ارسال توپ پشت مدافعان استقلال تهران می‌رفت که مهاجم حریف را صاحب موقعیت تک به تک کند اما حسینی با خروج به موقع از محوطه جریمه خودی، اقدام به دفع توپ کرد. بااینحال توپ دوباره در اختیار بازیکنان استقلال خوزستان قرار گرفت که اینبار مدافعین تیم مهمان مانع از رسیدن توپ به محوطه جریمه خودی شدند.
دقیقه ۲۰ : کاینا نونس مهاجم برزیلی تیم میزبان با یک چرخش خوب در محوطه جریمه استقلال تهران سیلوا را پشت سر گذاشت و صاحب یک موقعیت خوب شوتزنی شد اما توپ او با اختلاف کم از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.
دقیقه ۲۶ : ضربه بی دقت کاکوتا از پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان با اختلاف از کنار دروازه گوهری به بیرون رفت.
دقیقه ۲۹ : حامد بحیرایی پس از یک کار ترکیبی پا به توپ به محوطه جریمه تیم مهمان رسید اما ضربه خطرناک او را سید حسین حسینی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.
دقیقه ۳۵ : ارسال رامین رضاییان از روی نقطه کرنر با ضربه سر چشمی در محوطه جریمه استقلال خوزستان همراه شد اما توپ از کنار دروازه گوهری به بیرون رفت.
دقیقه ۳۹ : پاس تودر کاکوتا در محوطه جریمه استقلال خوزستان به رمضانی رسید اما ضربه مهاجم استقلال به کناره‌ی دروازه گوهری برخورد کرد.
دقیق ۱+۴۵ : سامان فلاح مدافع میانی استقلال تهران از میانه زمین و فاصله حدودا ۳۰ متری اقدام به شوتزنی کرد که توپ خطرناک او با اختلاف اندک از بالای دروازه گوهری به بیرون رفت.
دقیقه ۳+۴۵ : نونس در محوطه جریمه استقلال تهران صاحب توپ شد اما ارسال او روی تیر دورتر دقت نداشت و از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.
نیمه دوم
دقیقه ۴۹ : ارسال بلند روی محوطه جریمه استقلال تهران با خروج به موقع حسینی همراه شد و او با واکنش خود توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه ارسال خطرناک از روی نقطه کرنر را نیز حسینی بازهم با خروج خود از محوطه جریمه خودی خارج کرد.
دقیقه ۶۲ : ارسال بلند ماشاریپوف در محوطه جریمه استقلال خوزستان می‌رفت که رضاییان را صاحب موقعیت شوتزنی کند اما گوهری با خروج به موقع این خطر را از دروازه خودی دور کرد.
دقیقه ۶۸ : پاس خوب اندونگ، چشمی را پشت مدافعان استقلال خوزستان و در محوطه جریمه این تیم صاحب یک موقعیت عالی کرد اما ضربه بی دقت این بازیکن از بالای دروازه گوهری به بیرون رفت.
دقیقه ۷۵ : پاس خوب ماشاریپوف در محوطه جریمه استقلال خوزستان به اسلامی رسید اما شوت این بازیکن را گوهری به طور کامل جمع کرد.
⚽ دقیقه ۷۹ : بیفوما پس از یک فرار خوب، در محوطه جریمه استقلال به خوبی حفظ توپ کرد تا بازیکنان خودی نزدیک شوند. در ادامه پاس این بازیکن به بازیکن همدسته در خارج از محوطه جریمه تیم مهمان با خطای رضاییان همراه شد تا شاگردان بوژوویچ چسبیده به محوطه جریمه شاگردان نکونام صاحب یک ضربه ایستگاهی شوند. در ادامه بیفوما با یک شوت دقیق از روی این ضربه کاشته در دقیقه ۸۰ دروازه حسینی را باز کرد.
دقیقه ۸۶ :‌ ضربه سر آرام جلالی در محوطه جریمه استقلال خوزستان را گوهری به راحتی جمع کرد.
دقیقه ۱۲+۹۰ : پاس بلانکو به کوشکی رسید و این بازیکن در مصاف تک به تک توپ را به دستان گوهری زد تا چیزی جز کرنر عاید تیم نکونام نشود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا