اخبار ورزشیسایر اخبارورزش تهرانویژه‌های خبری

جشنواره اتفاق ۴ در استان تهران به پایان رسید

به همت معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، جشنواره اتفاق ۴ با تجلیل از برترین های سمن ها به کار خود پایان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، جشنواره اتفاق ۴ به همت معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از روز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه الی چهارشنبه ۲۴ مرداد در محل اداره کل تهران با استقبال سمن های تهرانی برگزار شد که در روز پایانی با حضور علی جوادی مدیرکل، سید روح الله طوسی معاون امور جوانان اداره کل ، پیام نظر مدیر روابط عمومی اداره کل و امیر یاراحمدی مسئول مشارکت های اجتماعی معاونت جوانان اداره کل ، با شناخت نفرات برتر خود به پایان رسید.

همچنین در آیین اختتامیه این جشنواره نیز جوادی و طوسی به سخنرانی پرداختند و ضمن قدردانی از سمن های فعال و پرتلاش پایتخت، حمایت این اداره کل را از حوزه جوانان و توسعه فعالیت های سمن ها اعلام کردند.

گفتنی است در پایان این مراسم از سمن های استان تهران با اهدای هدایا و لوح سپاس با حضور مدیرکل، معاون امور جوانان و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تجلیل بعمل آمد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − دو =

دکمه بازگشت به بالا