اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

هاشمی: رشته‌های مدال‌آور ما تازه کارشان آغاز شده است

وزیر ورزش گفت: رشته‌های مدال‌آور ما تازه کارشان آغاز شده است.
به گزارش پیشرو ورزش، کیومرث هاشمی پس از کسب مدال برنز امین میرزازاده در گفت و‌گو با خبرنگاران، عنوان کرد: اولین مدال ایران را به مردم شریف ایران تبریک می‌ گویم و همچنین باید به هادی ساروی برای قطعی کردن مدال خود هم تبریک بگویم.
وی ادامه داد: امیدوارم ساروی فردا با کسب مدال طلا همه ما را بیشتر خوشحال کند البته تا همین جا هم حضورش در فینال کار بسیار بزرگی بود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: رشته های مدال آور ما تازه کارشان آغاز شده و این اتفاق با کشتی آغاز شد. قطعا در روزهای آینده باید دل مردم را با مدال های بیشتر شاد کنیم.
هاشمی خاطرنشان کرد: عملکرد ما در ژیمناستیک و مهدی الفتی عزیز کمتر از مدال نبود و کسب سهمیه و‌ حضورش در فینال واقعا یک مدال محسوب می شود. در شمشیر بازی هم اگر ناداوری و بی عدالتی نبود قطعا روی سکو می رفتیم.
وزیر ورزش گفت: کاروان‌ ایران زحمت زیادی کشید و نمی شود از همه رشته ها انتظار مدال داشت اما مردم ما منتظر مدال های بیشتری در روز های آینده باشند. همه برای کسب مدال تلاش می کنند و ما منتظر مدال طلا هستیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا