اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

هاشمی: هرکس در المپیک بیشتر تلاش کند موفق می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: هرکس در المپیک بیشتر تلاش کند موفق می‌شود اما انتظار دارم بچه‌های ما خودشان باشند.
به گزارش پیشرو ورزش، کیومرث هاشمی پس از اتمام مراسم تقدیر از ورزشکاران اعزامی به المپیک و خانواده آنها، اظهار داشت: در ابتدا از خانواده رسانه‌ که همواره یار و یاور ورزش کشور بوده و هستند تشکر می‌کنم. در آستانه المپیک ۲۰۲۴ هستیم و از همه رسانه‌ها به ویژه آنهایی که امروز حضور پیدا کردند تقدیر کرده و امیدوارم همچنان این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.
وی ادامه داد: مراسم امروز با همکاری مشترک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برگزار شد.در این مراسم قهرمانانی که کسب سهمیه کردند همراه با مربیان، روسای فدراسیون‌ها و خانواده خود حضور داشتند. کار جدید هم حضور مادران این ورزشکاران در مراسم بود تا این مادران که همواره پشت صحنه بچه‌های خود را دعا و حمایت می‌کنند، برای اولین بار داخل قاب تصویری رسانه‌ها قرار گرفتند و به سهم خود از این عزیزان که نقش بسزایی در موفقیت ورزشکاران قهرمان ما دارند، تقدیر کردیم.
وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: آن کاری که وزارت ورزش و کمیته از دستش برمی‌آمد، برای این ورزشکاران انجام داد و شرایط بسیار خوب است تا بچه‌ها با آرامش بیشتر در این دوره از رقابت‌ها حضور یابند. آوردگاه المپیک بسیار سخت است‌. ۲۰۷ کشور دنیا در آن شرکت می‌کنند و ورزشکاران ما هم باید تلاش خود را بکنند. همه کشورها سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما هرکس بیشتر تلاش کند، موفق‌تر است. ما توقع داریم بچه‌های ایران خودشان باشند و فعالیت‌های روزمره را ارائه بدهند تا ان‌شاءالله نتیجه لازم را یه دست آورند.
هاشمی درمورد اینکه امروز پاداشی را به مادران و همسران ورزشکاران تقدیم شد، گفت: چیز خاصی نبود بلکه یک هدیه ناقابل بود که به مادران و همسران ورزشکاران تقدیم کردیم. یک کادوی ناقابل هم تقدیم ورزشکاران کردیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا