اخبار ورزشیورزش تهران

مراسم تجلیل از مقام آوران سال ۱۴۰۲ و عوامل ستادی هیات گلف استان تهران برگزار شد

طی مراسمی از مقام آوران هیات گلف استان تهران در سال ۱۴۰۲ و مسئولین ستادی هیات با حضور مسئولین فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و هیات گلف استان تهران تجلیل شد.

به گزارش پیشرو ورزش ، این مراسم در روز یکشنبه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۳ در مجموعه پیامبر اعظم (ص) با حضور خانم دکتر شجاعی نائب رئیس فدراسیون گلف ، کرمعلی ایرجی معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ، حسین رحیمی پور رئیس هیات گلف استان تهران، بهناز سربازی نائب رئیس هیات گلف استان تهران و جمعی از مسئولین ستادی هیات گلف استان و قهرمانان رشته های گلف، مینی گلف ، وودبال و بهکاپ برگزار شد.

🔹️همچنین رحیمی پور رئیس هیات تهران ضمن خیر مقدم به حاضرین در این مراسم، گزارشی از اقدامات هیات را بیان و از تلاش های صورت گرفته در راستای توسعه ورزش قدردانی کرد.

🔹️در ادامه نیز خانم دکتر شجاعی نائب رئیس فدراسیون نیز از فعالیت های موفقیت آمیز و تلاشگرانه در هیات تهران و گسترش رشته های گلفی نیز قدردانی کرد و سپس ایرجی معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران عملکرد هیات گلف را در سال ۱۴۰۲ عالی و رو به جلو عنوان کرد و از اقدامات صورت گرفته نیز در معرفی ورزش توسط هیات گلف استان تهران در عرصه همگانی و قهرمانی تشکر کرد.

🔹️در ادامه نیز کلیپ تهیه شده اقدامات صورت گرفته هیات تهران در سال ۱۴۰۲ برای حاضرین به نمایش در آمد که مورد استقبال و تشویق شرکت گنندکان نیز واقع گردید.

🔹️همچنین با حضور حسین رحیمی پور از فریده شجاعی نائب رئیس فدراسیون و کرمعلی ایرجی معاون مدیرکل با اهدای تندیس قدردانی شد.

🔹️در پایان این ویژه برنامه ی جذاب از عوامل ستادی هیات گلف تهران و قهرمانان رشته های گلف، مینی گلف ، وودبال و بهکاپ با اهدای لوح تقدیر و هدایایی توسط هیات گلف استان تهران تجلیل بعمل آمد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا