اخبار ورزشیفوتبال جهان

اورتون به دنبال ستاره بارسلونا

رسانه انگلیسی گزارش داد که باشگاه اورتون سعی دارد در تابستان کنونی ستاره برزیلی بارسلونا را خریداری کند.

به گزارش پیشرو ورزش، فیلیپه کوتینیو پس از قهرمانی در بوندس لیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان با بایرن مونیخ تابستان گذشته به بارسلونا بازگشت تا بتواند برای کومان موثر واقع شود و باعث پیروزی آبی‌اناری‌ها شود.

این اتفاق در برخی از بازی‌های فصل رخ داد و کوتینیو توانست عملکرد مثبتی از خود به اجرا گذارد ولی خیلی زود این درخشش به پایان رسید و این بازیکن با مصدومیتی شدید از تیم بارسلونا کنار رفت.

کوتینیو در اوایل دی ماه ۹۹ یعنی بیش از ۴ ماه پیش از ناحیه منیسک زانو آسیب دید و فصل را از دست داد. با این حال این بازیکن با اینکه مدت‌هاست فوتبال بازی نکرده و در میادین حاضر نبوده اما از سوی یک باشگاه انگلیسی پیشنهاد دارد تا فصل آینده دوباره به جزیره بازگردد.

به نقل از سان انگلیس، تافی ها در صدد پیشنهاد ۴۰ میلیون یورویی هستند تا ستاره برزیلی این بار به جای لیورپول در اورتون بازی کند.

آنچلوتی تابستان گذشته خامس رودریگز را از رئال مادرید گرفت و توانست این بازیکن را احیا کند. حالا در نظر دارد تا با خرید ستاره بارسلونا، کوتینیو را احیا کند و خود را به عنوان یک تیم بزرگ جزیره نام دهد.

بارسلونا این بازیکن را نزدیک به ۱۴۵ میلیون پوند خریداری کرد ولی اصلا نتوانست از او استفاده کند. بارسلونا اگر کوتینیو را در چند بازی دیگر در ترکیب قرار دهد باید ۱۰ میلیون یورویی دیگر به لیورپول پول بدهد که این میزان در شرایط کنونی اصلا بر وفق مراد بارسایی‌ها نیست.

کومان نیز از طرفی اعتقادش را به کوتینیو از دست داده و شاید بتوان گفت این بازیکن می‌تواند نیوکمپ را به مقصد گودیسون پارک ترک کند و برای تیم دوم شهر لیورپول بازی کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 5 =

دکمه بازگشت به بالا