اخبار ورزشیاسلایدر اصلیتوپ و تورویژه‌های خبری

تقوی در خصوص حواشی پیش آمده در خصوص تیم ملی والیبال سخن گفت

رئیس فدراسیون والیبال درباره حواشی پیش آمده در خصوص تیم ملی صحبت کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، میلاد تقوی‌رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه آخرین اردوی تیم والیبال زنان اعزامی به چلنج کاپ آسیا در واکنش به نبودن وحید مرادی مدیر تیم ملی والیبال مردان همراه این تیم در برزیل و اینکه گمانه زنی‌ها در مورد این غیبت باعث به حاشیه بردن تیم نمی‌شود، عنوان کرد: تیم بسیار با انگیزه و پر تکاپو تلاش می‌کند و هیچ حاشیه‌ای ندارد. اتفاق خاصی نیفتاده است. ما از این موضوع از قبل از رفتن اطلاع داشتیم و به محض رسیدن به امارات آقای مرادی تماس گرفت و گفت این مشکل به اینجا رسیده چون از قبل می‌دانستیم سعی کردیم کمک کنیم. با انصرافش موافقت کردیم و آقای خوش خبر را فرستادیم.
رئیس فدراسیون والیبال افزود: از اول که شایعات را شنیدم گفتند فدراسیون چرا پنهان کاری می‌کند. این به نظرم خارج از عرف اجتماعی است که وارد زندگی شخصی افراد شویم. اگر موردی خارج از این بود مستندات بیرون می‌آمد. ما برای حریم شخصی افراد احترام قایل هستیم.
وی در واکنش به اینکه انتخاب خوش‌خبر به عنوان سرپرست اردو و مرادی به عنوان سرپرست گروه و‌ مدیر تیم انتخاب درستی بود و موازی کاری اتفاق نمی‌افتاد، گفت: ایرادش چه بود که نایب‌رئیس را با توجه به اتفاقاتی که سال های گذشته شاهدش بودیم به عنوان بزرگتر کنار تیم گذاشتیم؟ گذاشتن آقای مرادی نشانه این است که ما تمام توانمان را هم از نظر روانی به عنوان یک بزرگتر و هم از نظر اجرایی با گذاشتن آقای خوش‌خبر در کنار تیم گذاشته‌ایم و ایرادش را متوجه نمی‌شوم.
تقوی در واکنش به اینکه این موضوع باعث از دست رفتن اعتماد به کادر فنی و تیمی که انتخاب کرده‌اید می‌شود، بیان کرد: سال گذشته آقای کارخانه را سرپرست تیم کردیم و‌ در کنارش کسی دیگر را گذاشتیم که به کارهای اجرایی رسیدگی کند. منطقی بود که هدف ما از آقای کارخانه مشخص بود که به عنوان یک بزرگتر در لحظات حساس تیم را از بحران خارج کند. امروز هم قطعا از اینکه یک بزرگتر کنار را تیم بگذاریم تا اگر حاشیه‌ای برای تیم ایجاد شود کمک کند پشیمان نیستیم.
تقوی ادامه داد: قطعا آقای خوش‌خبر یکی از بهترین‌های ایران در عرصه اجرایی است و خیلی روابط بسیار خوب و روابط تنگاتنگی بین آقای خوش‌خبر و مرادی در دورانی که با هم کار می‌کردند وجود داشت. توقع ما از آقای مرادی اصلا موضوع سرپرستی آقای خوش‌خبر نیست.
وی در واکنش به اینکه خوش‌خبر سال‌های گذشته هم سرپرست بوده و مشکلی از بابت حواشی‌ای که سال گذشته در اردوی تیم ملی ایجاد شد به وجود آمد، گفت: نگاهمان را باید عوض کنیم. اینکه ما در کنار آقای خوش‌خبر یک بزرگتر گذاشته‌ایم نقطه ضعف خوش‌خبر نیست اگر بود قطعا واکنشی نشان می‌داد. بارها با من صحبت و از ترکیب ابراز خوسحالی کرد. آقای خوش‌خبر هیچ وقت حاشیه‌ای نداشت اگر آقای مرادی را هم می‌گذاشتیم مطمئن باشید حاشیه‌ای به وجود نمی‌آمد. اما الان که ترکیب دو نفرشان را گذاشته‌ایم برای این است که برای هر دو نفرشان وظیفه‌ای تعریف کرده‌ایم. من همچنان معتقدم آن تیم با توجه به حاشیه‌هایی که در یکی دو سال گذشته بین بازیکنان و افرادش وجود داشت نیازمند یک نفری بود که به عنوان بزرگتر کنارشان باشد از نظر روانی و فکری کمک شان کند. از طرفی آقای پائز از آنجایی که با آقای مرادی قرارداد بسته بودند به نظرم کمک بزرگی می‌کرد.
تقوی در پاسخ به این سوال که مرادی فقط هفته اول نیست یا در طول لیگ ملت‌ها تیم را همراهی نخواهد کرد، بیان کرد: بستگی دارد که مشکلش کی حل شود. الان قطعا هفته اول حضور ندارد. خیلی دوست دارم هر چه زودتر مشکل او حل شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 2 =

دکمه بازگشت به بالا