اخبار ورزشیفوتبال ایران

کاپ سوپر جام بالاخره تحویل پرسپولیس شد

جام قهرمانی سوپرجام سال ۹۷ که سرخپوشان برای دومین سال پیاپی آن را فتح کرده بودند، امروز چهارشنبه، با حضور مقام‌های باشگاه پرسپولیس در سازمان لیگ فوتبال ایران تحویل گرفته شد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جام قهرمانی سوپرجام ۹۷، امروز با حضور حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، کریم باقری مربی و سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان، پندر خمارلو و حسین خیبری در سازمان لیگ، طی مراسمی که حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ و سعید فتاحی مدیر مسابقات این سازمان در آن حضور داشتند به قهرمان این رقابت‌ها، تحویل داده شد.

در جریان این برنامه، سازمان لیگ اعلام کرد؛ با توجه به اینکه با عدم تمایل یکی از دو تیم برای حضور در بازی، مسابقه‌ای برگزار نشد، این سازمان، مراسمی برای اهدای جام در ورزشگاه به تیم پرسپولیس اختصاص نداده است.

در همین ارتباط به اطلاع هواداران عزیز و جامعه فوتبال می‌رساند؛ باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس که برای دومین سال پیاپی موفق به فتح این جام شده است، در نظر دارد در جریان یکی از بازی‌های خود در ورزشگاه آزادی و در هماهنگی با سازمان لیگ، طی مراسمی با شکوه قهرمانی خود در این رقابت را با هواداران جشن بگیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا