اخبار ورزشیسایر اخبارورزش تهران

جاده تندرستی مجموعه ورزشی تختی تهران به شدت مورد استقبال و استفاده مردم قرار می گیرد

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: جاده تندرستی در مجموعه ورزشی تختی تهران از آن دسته پروژه هایی است که به شدت مورد استقبال و استفاده مردم است و امیدوارم مردم استفاده لازم را از جاده تندرستی ببرند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران، دکتر مسعود سلطانی فر در حاشیه مراسم افتتاح استادیوم ۳هزار و ۵۰۰نفری بعثت در گفتگو با خبرنگاران گفت: به اتفاق شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برنامه ریزی برای احداث جاده های تندرستی صورت گرفته و بزودی جاده تندرستی مجموعه ورزشی آزادی تهران نیز افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید تا همانطور که مردم از جاده تندرستی در ورزشگاه انقلاب استفاده و استقبال کرده اند، مردم مناطق شرق و غرب تهران هم بتوانند از این جاده های تندرستی در ورزشگاه های تختی و آزادی نیز برای سلامتی جسم و جان خود بهره ببرند.
وی با اشاره به محدودیت های تهران از اماکن ورزشی گفت: نیازمند توزیع عادلانه منابع هستیم تا در ساخت اماکن ورزشی توازن ایجاد شود و در مناطق محروم تهران نیز که بشدت اماکن ورزشی مورد نیاز و استفاده است؛پروژه های ورزشی را افتتاح و برای استفاده در اختیار مردم قرار دهیم.
وزیر ورزش و جوانان پروژه های متعدد نیمه کاره در سراسر کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: تلاشمان این است که تمامی منابع را متمرکز کنیم تا پروژه های نیمه تمامی را که ده تا پانزده سال بلاتکلیف بوده اند به سرانجام برسانیم به همین دلیل برای این پروژه ها که منابع مردم صرف آن شده باید ضربتی تر با اختصاص منابع لازم به منظور تکمیل آنها اقدام کنیم که تعدادی از این پروژه ها در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد تا بتوانیم در جهت گسترش ورزش قهرمانی و همگانی از آن استفاده کنیم.
دکتر سلطانی فر از افتتاح ۲۵۰ پروژه ورزشی در سراسر کشور با اعتباری نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: تاکید ما این است که پروژه هایی را افتتاح و به بهره برداری برسانیم که حجم بیشتری از مردم بتوانند از آن استفاده کنند.
وی تاکید کرد: تلاش هایی که در جهت توسعه ورزش همگانی صورت می گیرد بصورت مستقیم در ورزش قهرمانی و کسب افتخار و مدال آوری همانگونه که اکنون در بازی های آسیایی جاکارتا شاهد هستیم اثرگذار است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم از این منابع محدود و ارزشمند دولت به خوبی استفاده و در هر مناسبتی تعداد زیادی از پروژه های ورزشی را بویژه در نقاط مختلف کشور و محروم افتتاح کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا