اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

یورو ۲۰۲۴: کولاک آلمان در افتتاحیه با برتری پرگل برابر اسکاتلند

تیم ملی فوتبال آلمان در دیدار افتتاحیه یورو ۲۰۲۴ مقابل اسکاتلند به برتری پرگل رسید.
به گزارش پیشرو ورزش، در چارچوب بازی افتتاحیه یورو ۲۰۲۴، تیم ملی فوتبال آلمان از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف تیم ملی اسکاتلند رفت که این مسابقه پرشور در نهایت با برتری ۵ بر یک به سود میزبان و ژرمن‌ها به پایان رسید.
نمایش فوق‌العاده آلمان مخصوصا در نیمه اول باعث شد تا دوباره قدرت ژرمن‌ها بر سر زبان‌ها بیفتد و از میزبان به عنوان مدعی قهرمانی در جام صحبت شود.
گل‌های آلمان در این مسابقه را ویرتس ۱۰، موسیالا ۱۹، هاورتز (پنالتی) ۱+۴۵ ، فولکروگ ۶۸ و امره جان ۳+۹۰ به ثمر رساندند و تک گل اسکاتلند نیز توسط رودیگر (گل به خودی) در دقیقه ۸۷ به ثبت رسید.
در این مسابقه نمایش جمال موسیالا بیشتر از هر کسی مورد توجه قرار گرفت به نوعی که به هنگام تعویض او در دقیقه ۷۴ تماشاگران حاضر در ورزشگاه او را شدیدا تشویق کردند.
البته فولکروگ در دقیقه ۷۶ گل پنجم آلمان را به ثمر رساند که این گل به دلیل آفساید توسط VAR مردود اعلام شد.
اسکاتلند البته از دقیقه ۴۴ با خطای شدید رایان پورتئوس ۱۰ نفره شد. این تیم تنها یک شوت در این مسابقه به سمت دروازه آلمان شلیک کرد.
فردا از ساعت ۱۶:۳۰ در ادامه بازی‌های گروه A ، تیم ملی سوئیس به مصاف مجارستان می‌رود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا