اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

فوتبال انگلیس: تساوی لیورپول و آرسنال

لیورپول و آرسنال در مهمترین دیدار هفته فوتبال جزیره به تساوی رضایت دادند.

به گزارش پیشرو ورزش، در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آنفیلد، تیم فوتبال لیورپول میزبان آرسنال قرار گرفت که این دیدار مهیج با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا همه چیز به سودگواردیولا تمام شود.

در این بازی برای آرسنال در ابتدا گابریل در دقیقه ۴ با یک ضربه گلزنی کرد ولی لیورپول توانست با درخشش محمد صلاح در دقیقه ۲۹ به گل تساوی دست یابد.

نکته مهم و جنجالی این مسابقه در نیمه اول، صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه آرسنال بود. توپی که به دست اودگارد برخورد کرد ولی داور مسابقه اعتقادی به خطا و پنالتی نداشت.

نکته دیگر این مسابقه در نیمه دوم در دقیقه ۷۲ رقم خورد؛ جایی که لیورپول با ۵ بازیکن ضدحمله‌ای توفانی رقم زد ولی در نهایت آرنولد توپ را به دیرک دروازه کوبید و مهمترین موقعیت بازی از دست رفت.

در نیمه اول مسابقه، سمیکاس، مدافع لیورپول با خطای ساکا به یورگن کلوپ برخورد کرد و همین باعث شد تا به دلیل مصدومیت جای خود را به جو گومز بدهد.

یورگن کلوپ که هفته گذشته مقابل تن‌هاگ در آنفیلد به تساوی رضایت داد، در این مسابقه نیز مقابل آرتتا مساوی کرد تا ۴ امتیاز مهم در این ۲ مسابقه از دست برود. 

آرسنال با این تساوی ۴۰ امتیازی شد تا همچنان در صدر قرار گیرد. لیورپول با ۳۹ امتیاز به رده دوم صعود کرد و آرسنال نیز با ۳۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده سوم جای گرفت. 

تاتنهام با ۳۶ امتیاز سوم است و سیتی با یک بازی کمتر و ۳۴ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد. 

دیدار سیتی با برنتفورد به دلیل حضور این تیم در جام باشگاه‌های جهان به تعویق افتاد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا