اخبار ورزشیسایر اخبار

گنج خانلو مدال طلای خود را به مردم سیل زده آق قلا تقدیم کرد

محمد گنج خانلو ستاره جوان دوچرخه سواری کشورمان پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان مدال طلای خود را در ابراز همدردی با هموطنان سیل زده به مردم شهرستان آق قلا تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان گفت: خدا را شاکرم که در ۶ سال حضورم در مسابقات آسیایی بازهم مدال گرفتم و پرچم ایران را به اهتزاز درآوردم. برای این مدال خیلی سختی‌ها کشیدم و امروز خستگی از تن من و همه مربیان و مسئولان فدراسیون درآمد.

وی ادامه داد: رقابت سختی را امروز داشتیم و خوشحالم تا آخرین لحظه کم نیاوردم و در رقابت با رکابزنان متمول کشورهای آسیایی اول شدم.راستش از ابتدای سال که شهرهای کشورمان دچار سیل شدند دوست داشتم هدیه ای به رسم همدردی به آنها اهدا کنم و فکر میکنم این طلا باارزش ترین چیزی باشد که دارم.

ستاره جوان دوچرخه سواری کشورمان گفت: از زحمات هم تیمی ام امیرحسین جمشیدیان و سایر بچه‌های تیم ملی، مربیان و کادر فدراسیون دوچرخه سواری تشکر کنم و آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورم در ادامه مسابقات دارم.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا