اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

گل محمدی:خیلی‌ها الان یادشان افتاده به ما حمله کنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در صحنه ای که سپاهان گل زد خطا نبود، داور خیلی راحت این موقعیت را به سپاهان داد تا گل بخوریم.

به گزارش پیشرو ورزش، یحیی گل محمدی پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی را از هر دو تیم دیدیم. در نیمه اول می توانستیم از موقعیت هایی که داشتیم استفاده کنیم. تیم حریف در نیمه دوم شروع خوبی داشت و بازی را به حریف دادیم. در صحنه ای که سپاهان گل زد خطا نبود. داور خیلی راحت این موقعیت را به سپاهان داد تا گل بخوریم. اختلاف بازی یک گل نبود. یک کاشته سرنوشت بازی را رقم زد.

*اختلاف ما با سپاهان فقط به خاطر یک کاشته بود

وی ادامه داد: از موقعیت هایی که داشتیم باید استفاده می کردیم.  در نیمه دوم تعویض هایی خوبی انجام دادند و انرژی تیمی بیشتری پیدا کردند. بچه های ما هم هر چه داشتند در زمین گذاشتند و دویدند. اختلاف فقط به خاطر یک کاشته بود که حریف از آن استفاده کرد.

سرمربی پرسپولیس افزود: به نظرم شرایط بازی بازیکنان را وادار کرد که محتاط تر باشند و در دفاع قوی تر کار کنند. انرژی بیشتری برای دفاع کردن گذاشتند. در این بازی ها ۲،۳ موقعیت بیشتری به وجود نمی آید و به همین دلیل باید از آن استفاده کرد.

*خیلی‌ها الان یادشان افتاده به ما حمله کنند

گل‌محمدی درباره مصدومان تیمش اظهار داشت: پورعلی گنجی و یاسین سلمانی را به خاطر مصدومیت از دست دادیم. دیروز هم نبیل مصدوم شد. این ها می‌توانستند به تیم کیفیت بهتری بدهند. موجودی ما همین بود. هر چه بچه ها در توان داشتند استفاده کردند اما متاسفانه شکست خوردیم. سپاهان ۵ بازی کرده اما بازیکنان ما تعداد زیادی مصدوم بودند. بیماری هم در تیم به وجود آمد تا در تیم افت داشته باشیم. برای همین خیلی ها شاید الان به ما حمله کنند اما حس و حال را باید از نقل و انتقالات داشتند. فشاری که به خودشان می آورند را باید آن زمان می آوردند. الان یادشان افتاده که این اتفاقات رخ داده است. باید از قبل این فکر را می کردند. این یک پروسه است و الان اتفاق نیفتاده است. ما در نقل و انتقالات ضعیف بودیم و حتی تیم خودمان را حفظ نکردیم.

* باید این موضوع را از درویش بپرسید

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه رضا درویش فکر می‌کرد شاید در مدیریت پرسپولیس نباشد و به همین دلیل جدی وارد نقل و انتقالات نشد، گفت: محدودیت هایی برای تیم ما به وجود آمد. وقتی به این داستان ها فکر می‌کنم می بینم همه تیم ها بازیکنان خودشان را گرفتند فقط ما نتوانستیم تیم خود را تقویت کنیم. فکر نمی کنم این چیزهایی که شما می‌گویید دخیل باشد. باید از خودش این را بپرسید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا