اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

گل‌محمدی: با تمام محدودیت‌ها قول می‌دهم با تمام وجود بجنگیم

سرمربی پرسپولیس گفت: با تمام محدودیت‌ها این قول را به هواداران می‌دهم که با تمام وجود بجنگیم.

به گزارش پیشرو ورزش، یحیی گل محمدی در خصوص بازی امشب پرسپولیس مقابل النصر، اظهار داشت: با توجه به اینکه در‌گروه سختی هستیم، به بچه ها هم گفتم باید بازی‌های خانگی را با برد تمام کنیم. تمام هدف ما همین است که ۳ امتیاز بازی خانگی را بگیریم. بازی راحتی نیست. باید تمرکز و دوندگی خوبی داشته باشیم. ان‌شاالله ۳ امتیاز رابگیریم. هرچند سخت است اما تا آخرین نفس می‌جنگیم.

وی افزود: هرسال که می‌گذرد کار برای باشگاه های ایرانی با توجه به محدودیت هایی که از نظر امکانات دارند سخت‌تر می‌شود. یک سری قوانین جدید هم وضع شده که کار را برای جذب بازیکنان خوب سخت‌تر کرده است.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: فاصله تیم ها با توجه به اینکه هزینه‌های سرسام آوری در آسیا می‌شود، زیاد شده و به همین خاطر کار برای تیم های ایرانی خیلی سخت شده اما با تمام محدودیت‌ها این قول را به هواداران می‌دهم که با تمام وجود می‌جنگیم و سخت تلاش می‌کنیم. باید بیینم تا جه مرحله ای می‌توانیم خودمان را برسانیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا