اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

گل‌محمدی: آخرین بازی پرسپولیس را یادمان نمی‌آید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اطمینان دارم بازیکنان ما می توانند عملکرد خوبی مقابل الدحیل داشته باشند و بتوانیم بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم.

به گزارش پیشرو ورزش، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل الدحیل قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: قبل از هر چیز از میزبانی خوب باشگاه الدحیل تشکر می‌کنم. امکانات خوبی در اختیار ما گذاشتند و توانستیم یک زمین خوب داشته باشیم. امروز هم زحمت کشیده و شرایط را برای تمرین ما در زمین اصلی محل بازی فراهم کردند. به هر صورت با توجه به اتفاقاتی که در هفته اول رخ داد و نتوانستیم امتیازهایی که انتظارش را داشتیم بگیریم، بازی دوم ما در این گروه سخت خیلی مهم جلوه می‌کند.

*هم پرسپولیس و هم الدحیل دنبال ۳ امتیاز هستند

وی افزود: هر ۲ تیم پرسپولیس و الدحیل دنبال برد و ۳ امتیاز بازی هستند. شرایط خوبی داریم و در این مدت هم تمرینات خوبی داشتیم. البته مشکل بزرگ ما نبودن در شرایط مسابقه است. لیگ ما به خاطر بازی‌های آسیایی هانگژو لغو شده است در چند وقت اخیر هیچ بازی‌ای نداشتیم و این معضل بزرگی برای باشگاه‌ها و حتی تیم ملی امید ما است. 

وی درمورد نفرات غایب پرسپولیس در این بازی، توضیح داد: میلاد سرلک محروم است و متاسفانه چند مصدوم هم داریم که فعلا نمی‌توانیم اسامی آنها را بگوییم. در تمرین امروز هم فرصت داریم روی این موضوع فکر کنیم تا ببینیم می‌توانند برای دیدار فردا بازی کنند یا خیر؟

*از فدراسیون، مربیان تیم ملی و همه باشگاه‌ها می‌خواهیم فیفادی آینده را لغو کنند

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: شاید الان جایش نباشد اما از فدراسیون، مربیان تیم ملی و همه باشگاه‌ها می‌خواهیم فیفادی آینده را لغو کنند و به فکر باشگاه‌های ایران باشند زیرا فوتبال باشگاهی ما شرایط خیلی سختی دارد و برگزار نشدن مسابقات هم به باشگاه‌ها ضربه می‌زند و هم به تیم ملی. امیدوارم تصمیم خوبی در این رابطه گرفته شود و فردا هم یک بازی خوبی از طرف بازیکنان ما باشد. 

*امیدوارم بتوانیم بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم
گل‌محمدی ادامه داد: در پرسپولیس چیزی که یاد گرفته می‌شود، جنگیدن برای رسیدن به هدف‌های بزرگ است. اطمینان دارم بچه‌ها می‌توانند فردا عملکرد خوبی داشته باشند و امیدوارم بتوانیم بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم. الدحیل هم از تیم‌های قدرتمند آسیا است و کادرفنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد. ما به قطر آمده‌ایم تا فقط بتوانیم بازی خودمان را انجام بدهیم و لیاقت خودمان را نشان بدهیم. امیدوارم در نهایت با امتیاز به تهران بازگردیم.

*بزرگ‌ترین مشکل ما هم بحث نداشتن بازی‌های باشگاهی است

سرمربی پرسپولیس درمورد سطح این گروه توضیح داد: سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان همین گروه است. پرسپولیس، الدحیل، النصر و استقلال تاجیکستان قهرمان کشورشان شده‌اند. النصر تحول خوبی داشته و بازیکنان خیلی خوب و ستارگان گرانقیمتی را جذب کرده است. بدون شک در شرق و غرب آسیا مشکل ترین گروه است. بزرگ‌ترین مشکل ما هم بحث نداشتن بازی‌های باشگاهی است.

*به خاطر برنامه غلط فدراسیون یادمان نمی‌آید آخرین بازی پرسپولیس چه زمانی بوده است

گل‌محمدی ادامه داد: همه تیم‌هایی که در گروه ما هستند، لیگ‌شان در حال برگزاری است. هر ۴-۳ روز بازی کرده و به شرایط مسابقه می‌آیند. نقاط ضعف و قوت‌شان مشخص می‌شود اما متاسفانه ما به خاطر برنامه‌ریزی غلط فدراسیون اصلا یادمان نمی‌آید آخرین بازی پرسپولیس چه زمانی بوده است. سعی کردیم با بازی‌های تدارکاتی خودمان را آماده کنیم و این برای پرسپولیس خیلی شرایط سختی را ایجاد می‌کند. با این برنامه‌ریزی ممکن است تا یک ماه آینده هم این اتفاق بیفتد. ما یک گروه خوبی داریم.  مجموعه بازیکنان، مربیان و همه افرادی که کنار تیم هستند، تلاش می‌کنند بتوانیم به جایگاه خوب پرسپولیس در آسیا برسیم و شک نکنید برای این هدف می‌‎جنگیم. فقط امیدوارم این مشکلات برطرف شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا