اخبار ورزشیفوتبال ایران

گرشاسبی: کسی که قانون بازنشستگی در ورزش را پایه گذاشت خیانت کرد

رئیس هیأت مدیره باشگاه پیکان گفت: کسی که قانون بازنشستگی را در ورزش حرفه‌ای و قهرمانی پایه گذاشت خیانتی کرد که در تاریخ ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمیدرضا گرشاسبی بعد از شکست سه بر دو پیکان مقابل تراکتور در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، درباره تغییرات در کادر فنی این تیم، اظهار داشت: مرسوم نیست هیأت مدیره در کار فنی دخالت کند تا این لحظه هیچ برنامه‌ای نداریم. هدف تقویت تیم به خصوص از نظر روحی و روانی است تا ادامه راه را بهتر طی کنیم.

وی در خصوص اینکه با توجه به اینکه سال‌ها در باشگاه پرسپولیس حضور داشته است و این تیم همیشه در کورس قهرمانی بوده اما پیکان اکنون در خطر سقوط قرار دارد چه برنامه‌ای برای این موضوع دارد،‌ گفت: زمانی که سال ۹۴ به پرسپولیس آمدم پرسپولیس در رده شانزدهم بود اما کار کردیم و اینجا هم باید کار کنیم. البته پرسپولیس از نظر هوادار تفاوت زیادی با سایر تیم‌ها دارد و یک دوپینگ روحی روانی با هواداران انجام می‌دهد. هوادارانی که همه جا همراه و همگام و حتی جلوتر از مدیران باشگاه حرکت می‌کردند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پیکان در پاسخ به این سوال که زمان شما هم مشکلات مالی زیادی وجود داشت اما اکنون مدیران باشگاه مرتب از بی‌پولی گلایه می‌کنند و نقل قولی هم از جانب شما منتشر شده بود که پس از رفتن شما ۷۰ میلیارد به باشگاه پرسپولیس رسید عنوان کرد:‌ پاداش آسیایی تا زمانی که من بودم به باشگاه نرسید مبلغی هم از اسپانسر طلب داشتیم که حالا صحبت‌هایی مطرح می‌شود که به نوعی دبه است. زمانی که ما بودیم تمام خاکریزها و سختی‌ها را پشت سر گذاشتیم و پرسپولیس وارد اتوبان شد.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که شما به دلیل بازنشستگی از پرسپولیس کنار گذاشته شدید اما با همین شرایط در هیأت مدیره پیکان مشغول به کار شدید و آیا این تناقض نیست،‌ گفت:‌ کسی که قانون بازنشستگی را در ورزش حرفه‌ای و قهرمانی پایه گذاشت خیانتی کرد که در تاریخ به نام آنها ثبت خواهد شد. ملاک ارزیابی عملکرد باید باشد که نیست. چون عملکردها رصد نمی‌شود هر کسی به خودش اجازه حضور در مدیریت ورزش را می‌دهد. چرا کسی جرأت نمی‌کند رئیس بیمارستان یا دانشگاه شود اما در ورزش متأسفانه این طور نیست.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود با توجه به حضورش در باشگاه پرسپولیس مسئولان این باشگاه برای جذب شهریار مقانلو مهاجم پیکان با وی رایزنی کرده و خواستار تسهیل این موضوع شده‌اند، خاطرنشان کرد: چنین چیزی صحت ندارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا