اخبار ورزشیسایر اخبار

کیهانی: قرارداد دوومیدانی کاران تغییر محسوسی می کند

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: قرارداد دوومیدانی کاران برای فصل جدید لیگ تغییر محسوسی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، مجید کیهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور تیم‌ها در لیگ دوومیدانی و شرایط حضور آنها در مسابقات اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما حمایت از ورزشکاران برای حضور در باشگا‌ه‌ها بود که تلاش می‌کنیم که با وجود مشکلات اقتصادی زیادی که وجود دارد، شرایط خوبی رقم بخورد. برای فصل جدید طی رایزنی‌‌هایی که داشتیم حضور ۸ باشگاه در لیگ مردان قطعی شد و در بخش بانوان هم حدود ۴، ۵ تیم خواهند آمد.

وی ادامه داد: سپاهان، مس کرمان، مس سونگون،‌ آسان پرداخت، نفت، پلیمر خلیج فارس، دانشگاه آزاد و دانشگاه آزاد علوم پزشکی تیم‌هایی هستند که در لیگ حضور خواهند داشت و ممکن است یک تیم دیگر هم بیاید، اما باید مقررات اولیه رعایت شود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه وضعیت قراردادها چگونه خواهد بود، گفت: محدودیت‌هایی را اعمال کردیم تا سقف ورزشکار هر تیم بیش از ۱۸ نفر نباشد و با این تفاسیر انتظار داریم که رقم قراردادها تغییر محسوسی داشته باشد. دوومیدانی چون تعداد ورزشکاران زیاد است به همین دلیل رقم قراردادها نسبت به رشته های دیگر که ۴، ۵ ورزشکار دارند، کمتر است.

وی در مورد اینکه وضعیت باشگاه استقلال به کجا رسید و دوومیدانی کاران یک سال است که منتظر دریافت قرارداد خود هستند، گفت: در همه رشته‌ها این مشکلات و مسائل وجود دارد و تنها معطوف به دوومیدانی نیست. در مورد استقلال هم بارها اعلام کردم که اگر استقلال هم ندهد خودم متعهد شدم که پرداخت کنم منتها باید یک مقدار صبر کنند تا منابع آن را به یک شکلی تامین کنیم.

کیهانی در مورد وضعیت تفتیان عنوان کرد: در این مورد هم به خودش و به رسانه‌ها اعلام کردیم اردو و مربی خارجی مدنظر ما نیست. چند مسابقه داخلی و خارجی در نظر گرفتیم؛ چند مرحله لیگ، یک مسابقه هند و یک رقابت دیگر که احتمال زیاد اروپایی خواهد بود، او را اعزام می‌کنیم.

وی در مورد اینکه وضعیت مربیان پرتابی به کجا رسید، گفت: موافقت اولیه را برای حضور مربی خارجی کسب کردیم. این مربی در حال حاضر با قطر قرارداد دارد و در حال رایزنی هستیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه رقم آنها بالاست و چطور می‌خواهید تامین کنید، گفت: بالا نیست و قرارداد او کمتر از ۲ هزار دلار خواهد بود.

کیهانی در مورد اینکه برخی فدراسیون‌ها با مشکل مالیاتی ماجه شده‌اند و برای شما هم این مشکل پیش آمده یا خیر، گفت: این مسائل در همه فدراسیون ها وجود دارد، اما  در حال رایزنی و مذاکره هستیم تا مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا