اخبار ورزشیفوتبال جهان

کین: قطعا در یوریو ۲۰۲۰ حاضر خواهم بود/روند درمان به سرعت پیش رفت

مهاجم مصدوم تاتنهام گفت:قطعا در مسابقات یورو ۲۰۲۰ حاضر خواهم بود و امیدوارم خیلی زود شرایط جسمانی را به مرز آمادگی برسانم.تصور می کنم تا انتهای ماه آپریل به میادین باز خواهم گشت.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، هری کین چند هفته قبل دچار پارگی شدید عضله پا شد، از زمان آسیب دیدگی دستورات تیم پزشکی را به دقت رعایت و دنبال کرده است و شاید زودتر از آنچه تصور می شد به مستطیل سبز بازگردد و برای تاتنهام و تیم ملی انگلیس بازی کند.

وی در واکنش به اخبار کوتاهی دوران مصدومیت و بازگشت به میدان به رسانه سان گفت: قلبا دوست دارم حتی زودتر از موعد اعلام شده توسط پزشک به میادین باز گردم.تا پایان لیگ مدت زیادی باقی ماند و بی شک برای دیدارهای انتهای فصل برای اسپرز بازی خواهم کرد.

وی افزود:قطعا در مسابقات یورو ۲۰۲۰ حاضر خواهم بود و امیدوارم خیلی زود شرایط جسمانی را به مرز آمادگی برسانم.تصور می کنم تا انتهای ماه آپریل به میادین باز خواهم گشت.

مهاجم ۲۶ ساله تاتنهام در نخستین روز سال نو با بدشانسی مواجه شد و در بازی برابر ساوتهمپتون با مصدومیت مواجه شد.

هری کین ملی پوش در فصل جاری ۱۷ گل زده و ۲ پاس گل در ۲۵ بازی برای تیمش ثبت کره است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا