اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

کُری بوفون برای انگلیسی ها

جان لوییجی بوفون در تمرین تیم ملی ایتالیا، بازیکنان را پیش از دیدار با انگلیس تهییج کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم ملی ایتالیا فرداشب در یکی از مهمترین مسابقات خود باید در لندن به مصاف تیم ملی انگلیس برود. دیداری سرنوشت‌ساز که می‌تواند روی صعود تیم‌ها به یورو ۲۰۲۴ تاثیرگذار باشد.

در جدول گروه C ، تیم ملی انگلیس با ۵ بازی و ۱۳ امتیاز مدعی اصلی صعود به یورو است و ایتالیا با ۵ بازی و ۱۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. از طرف دیگر تیم ملی اوکراین با ۶ بازی و ۱۰ امتیاز در جایگاه سوم است و این تیم می‌تواند خطری جدی برای انگلیس و ایتالیا شمرده شود. به همین علت نتیجه بازی فرداشب بسیار اهمیت دارد.

تیم ملی ایتالیا تمام همّ و غم خود را گذاشته تا مقابل انگلیس به برتری دست یابد. برای همین در تمرین امروز این تیم، جان لوییجی بوفون بازیکنان را تهییج کرد تا برای کشورشان با تمام توان بازی کنند.

بوفون که سمت مدیر تیم ملی ایتالیا را برعهده دارد، در تمرین آتزوری با صدایی بلند گفت: این پیراهن آبی رنگ است. ما آماده جنگ هستیم. زنده باد ایتالیا. ما که هستیم؟ ایتالیا. چه کسی؟ ایتالیا.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا