اخبار ورزشیفوتبال ایران

کوچک‌زاده:چرا باید به سرمربی ما اهانت شود؟

سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:ما مدارکمان را جمع کرده‌ایم تا امروز به فدراسیون فوتبال تحویل بدهیم تا دیگر از این اتفاقات رخ ندهد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، فرهاد کوچک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به اتفاقی که در تمرین شب گذشته نساجی مازندران رخ داده است، گفت: درگیری عجیبی به وجود آمد و بعد از این اتفاقات ما راهی بیمارستان شدیم و همین الان هم که با شما صحبت می‌کنم، مقابل منزل آقای مهاجری هستم. او شب گذشته مداوا شد ولی بعضی مواقع باید با خیلی‌ها بجنگیم.

وی افزود: از یک ماه پیش با چنین مشکلاتی مواجه بودیم. ما چنین افرادی را به محل تمرینمان راه نمی‌دهیم،اما چون روز گذشته بازی بادران و پدیده بود، ۱۶-۱۵ نفر از این افراد در محل تمرین ما حضور داشتند که حتی من اعتراض کردم و گفتم که در محل تمرین ما چه خبر است؟

سرپرست تیم نساجی با اشاره به این موضوع که به هنگام درگیری در آن صحنه حضور نداشته است، گفت: این کار درست نیست که به سرمربی تیم ما اهانت شود و حتی ما را تهدید کنند. من برای تعویض لباسم به رختکن رفته بودم و نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده، اما وقتی متوجه شدم به بیرون آمدم که متاسفانه با صحنه شکستن بینی آقای مهاجری مواجه شدم.

کوچک‌زاده درخصوص اینکه ظاهرا بازیکنان نساجی هم با فرد مورد نظر درگیر شده و او را کتک زده‌اند، گفت:همانطور که گفتم من در صحنه نبودم اما شنیدم که درگیری‌هایی ایجاد شده، طبیعی است وقتی به مربی اهانت می‌شود، به بازیکن برمی‌خورد و او هم ممکن است تحت تاثیر جوانی قرار گرفته و واکنش نشان دهد.

وی در پایان با اشاره به این که هنوز از فدراسیون کسی با آنها تماس نگرفته است، گفت: ما مدارکمان را جمع کرده‌ایم تا امروز به فدراسیون فوتبال تحویل بدهیم تا دیگر از این اتفاقات رخ ندهد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا