اخبار ورزشیفوتبال جهان

کومان: در تابستان ۲۰۲۱ می توانم به بارسلونا بروم

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند در تابستان ۲۰۲۱ می تواند هدایت بارسلونا را برعهده گیرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، ابتدای سال جاری میلادی مدیریت باشگاه بارسلونا بعد از عزل ارنستو والورده می‌خواست رونالد کومان، را به عنوان جانشین وی برگزیند.

اما این خواسته تحقق نیفتاد. زیرا کومان به علت قراردادش با فدراسیون فوتبال هلند حداقل بعد از مسابقات یورو ۲۰۲۰ می توانست بند فسخ قراردادش را فعال کرده و اقدام به ترک لاله های نارنجی کند.

اکنون با توجه به وضعیت پیش آمده بحران کرونا و این که مسابقات یورو ۲۰۲۰ به سال ۲۰۲۱ موکول شده، باشگاه بارسلونا نمی‌تواند تا یک سال و نیم دیگر به چنین مربی برسد.

کومان که خود در روزگار جوانی یک بارسلونایی بود و برای آبی و اناری در سال های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۵ بازی کرد، در مصاحبه ای با مارکا عنوان کرد مطابق قراردادش نمی‌تواند در تابستان آینده به تیم کاتالانی ملحق شود.

وی گفت: یکی از بندهای قراردادم مربوط به رفتن به بارسلوناست. بر همین اساس درج شده که بعد از رقابت های جام ملت ها می توانم این کار را انجام دهم. در حالیکه تاریخی مثل سال ۲۰۲۰ قید نشده است.

مربی مطرح هلندی ها می‌گوید باید به مفاد قراردادش پایبند باشد و در صورت نیاز به حضورش در اسپانیا حداقل در تابستان ۲۰۲۱ می‌تواند به تیم باشگاهی انتقال یابد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 11 =

دکمه بازگشت به بالا