اخبار ورزشیفوتبال جهان

کوتینیو می آید اگر پوچتینو سرمربی نیوکاسل باشد

خرید فیلیپه کوتینیو در نیوکاسل یونایتد مشروط به حضور سرمربی سابق تاتنهام نزد کلاغ زاغی‌هاست.

به گزارش پیشرو اسپرت، طبق گزارش امروز روزنامه ال موندودیپورتیو، نیوکاسل یونایتد می تواند کوتینیو را از بارسلونا در زمانی به خدمت گیرد که مربی فصل آینده‌اش‌«مائوریسیو پوچتینو»‌ باشد.

مطابق اخباری که دائما از تیم انگلیسی به گوش می رسد، ظاهرا قرار است تغییر و تحولات مدیریتی اساسی نزد نیوکاسل رخ دهد. در صورت واگذاری مالکیت این باشگاه به عربستانی‌ها، ساختار اقتصادی باشگاه لیگ برتری دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد.

گفته می شود در این حالت راه برای در اختیارگرفتن چهره های نامی برای حضور در کادر بازیکنان و همچنین نیمکت مربیگری تیم هموار خواهد شد.

پس کوتینیو که امسال را به عنوان بازیکن قرضی در اختیار بایرن مونیخ آلمان قرارگرفته و قرارداد با بارسلونا دارد، می تواند گزینه‌ای مناسب برای همراهی تیم لیگ برتری باشد.

البته تا قبل از این خرید، ابتدا باید تکلیف مربیگری تیم مشخص شود. چرا که اگر مائوریسیو پوچتینو، مربی آرژانتینی و خوشفکر سابق تاتنهام، زمام امور را در نیوکاسل برعهده گیرد، راه برای ورود کوتینیو و چند ستاره دیگر هموار خواهد شد.

طبق گزارش‌های اخیر، بارسلونا از راه فروش مهاجم برزیلی‌ می خواهد ۱۰۰ میلیون یورو کسب کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا