اخبار ورزشیفوتبال جهان

کنایه آنچلوتی به زلاتان؛ به لیورپول بیا ولی نه برای بازی کردن

سرمربی تازه وارد اورتون در خصوص شایعات انتقال زلاتان به باشگاه آبی‌های شهر لیورپول گفت: او می‌تواند تنها برای لذت بردن از زیبایی‌های شهر به اینجا بیاید.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس،‌کارلو آنچلوتی در اولین نشست خبری باشگاه اورتون در خصوص آمدن زلاتان ایبراهیموویچ اظهار نظر کرد.

مربی تازه وارد تافی‌ها در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا زلاتان به این باشگاه می‌آید گفت:‌ زلاتان یکی از دوستان خوب من است، او بازیکن من بود،  خوشبختانه من با بازیکنان خوب زیادی تمرین کرده‌ام، بازیکنانی فوق‌العاده و فکر می‌کنم او زمان بازی کردنش در آمریکا دیگر به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: اما واقعا نمی‌دانم که ایده و اندیشه زلاتان برای آینده چیست. باید با او تماس بگیرم و شاید در آینده تماس گرفتم.

آنچلوتی تصریح کرد: اگر او می‌خواهد به اینجا به شهر لیورپول بیاید تا لذت ببرد، می‌تواند به اینجا بیاید ولی نه برای بازی کردن.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا