اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

کشوری‌فرد: هنوز تخلف هیچ باشگاهی درباره سقف بودجه‌ محرز نشده است

سرپرست سازمان لیگ گفت: هیچ فرصتی برای تغییر لیست ۲۲ نفره تیم ملی امید نداریم.

به گزارش پیشرو ورزش، محمدرضا کشوری‌فرد درمورد برگزاری جلسه مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با سرمربی و مدیر تیم ملی امید، اظهار داشت: این جلسه را برگزار کردیم تا باشگاه‌ها همکاری کامل را با تیم امید داشته باشند و از لحاظ دز اختیار داشتن بازیکن به این تیم کمک کنند تا به بهترین شکل در مسابقات شرکت کند.

وی درمورد وضعیت لیست ۲۲ نفره تیم ملی امید، گفت: هنوز لیست ۲۲ نفره مربوط به بازی‌های آسیایی را اعلام‌ نکرده‌اند. هر وقت اعلام کردند ما هم به باشگاه‌ها اعلام خواهیم کرد و در آن حالت باید با همین نفرات در بازی‌های آسیایی شرکت کرد زیرا به هیچ وجه فرصتی برای تغییر لیست نداریم.

سرپرست سازمان لیگ درخصوص اینکه آیا ضمانت اجرایی برای در اختیار گذاشتن بازیکنان به تیم امید قائل خواهند شد، تصریح کرد: تیم‌های ملی آبروی فوتبال ما هستند و هر مسابقه‌ای برگزار می‌کنیم تا این تیم‌ها در آسیا تیجه بگیرند. به همین دلیل حتما ضمانت اجرا در این خصوص درنظر می‌گیریم.

کشوری‌فرد درخصوص اینکه آیا سازمان لیگ برای جلوگیری از به مشکل نخوردن باشگاه‌ها در زمان برگزاری بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک برنامه مشخصی تدوین کرده است، گفت: سوال مربوط به برنامه‌ها را باید خود عنایتی جواب بدهد اما در جلسه امروز هم در این مورد صحبت شد. خدا را شکر همه کارها برنامه‌ریزی شده تا تیم به خوبی در آن مسابقات شرکت کند.

وی درمورد اینکه بسیاری از باشگاه‌ها سقف بودجه را رعایت نمی‌کنند، توضیح داد: باشگاه‌ها هنوز سقف بودجه خودشان را به ما اعلام نکرده‌اند. هر زمان این سقف اعلام شود، باشگاه‌ها موظف به رعایت کردنش هستند.

سرپرست سازمان لیگ درمورد دعوت سازمان بازرسی از مدیران ۴ باشگاه استقلال، پرسپولیس، گل گهر و سپاهان عنوان کرد: فردا در سازمان بازرسی جلسه است و مدیران باشگاه‌ها دعوت شده‌اند تا صحبت‌هایی نهایی انجام شود. امیدواریم همه باشگاه‌ها این سقف را رعایت کنند.

کشوری‌فرد درمورد اینکه چرا فقط از مدیران این‌ ۴ باشگاه دعوت شده است، توضیح داد: به هر حال آنها نمایندگان آسیایی ما هستند و سهم‌شان در نقل و انتقالات از باشگاه‌های دیگر خیلی بیشتر است.

وی درپاسخ به این سوال که آیا تا اینجای نقل و انتقالات تخلفی برای سازمان لیگ محرز شده است، عنوان کرد: هنوز هیچ تخلفی صورت نگرفته زیرا باشگاه‌ها هنوز قراردادی را به سازمان لیگ نیاورده و آن را ثبت نکرده‌اند.

سرپرست سازمان لیگ درمورد اینکه تخلف از این بابت که سند و مدرکی از یک جا به کارگروه سقف بودجه برسد که مخالف مقررات باشد، گفت: خدا را شکر هنوز این اتفاق نیفتاده است.

کشوری‌فرد درمورد ادعای علی امیری، معاون مستعفی استقلال مبنی بر اینکه حاضر بودند ۳۰ میلیارد به رضا اسدی بدهند اما سپاهان ۵۰ میلیارد برای او هزینه کرده است، اظهار داشت: این موضوع باید ثابت شود. در غیر این صورت نمی‌توانیم روی حرف صحبت کنیم.

وی درمورد اینکه آیا سازمان لیگ واقعا قراردادهای بالاتر از سقف بودجه را ثبت نخواهد کرد، گفت: باشگاه‌ها باید تا ۲۵ تیر باید سقف بودجه را اعلام کرده و از آن تاریخ به بعد باید قراردادهای خود را به سازمان لیگ بیاورند. اکثر باشگاه‌ها یعنی حدود ۱۳ باشگاه سقف بودجه‌شان پایین ‌تر از ۴_۳ باشگاه دیگر است. کار ما درمورد آنها خیلی سخت نیست و باید بیشتر مراقب آن ۴ باشگاه باشیم.

سرپرست سازمان لیگ درمورد آخرین وضعیت شکایت باشگاه سایپا از شمس آذر قزوین، گفت: باشگاه سایپا حق اعتراض دارد و کمیته انضباطی هم رسیدگی خواهد کرد‌.

کشوری‌فرد درخصوص اینکه اگر ادعای سایپا ثابت شود شمس آذر به جای حضور در لیگ برتر به لیگ یک بازمی‌گردد، خاطرنشان کرد: این بستگی به حکم کمیته انضباطی دارد. ما نامه شکایت سایپا و مستنداتش را در اختیار داریم.

وی درمورد تقدیر از علی کاظمی، رئیس اسبق کمیته مسابقات سازمان لیگ، گفت: وظیفه‌مان بود و باید زودتر از این‌ها چنین کاری می‌کردیم. چند بار هم از کاظمی دعوت کردیم اما به دلیل مشکلات خودش نتوانست بیاید. ما شاگردش بودیم و همچنان شاگردی‌اش را می‌کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا