اخبار ورزشیویژه‌های خبریکشتی و وزنه برداری

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا: محمدی هم طلایی شد

کشتی گیر وزن ۶۳ کیلوگرم کشورمان در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل حریف ازبکستانی به برتری رسید و قهرمان شد.

به گزارش پیشرو ورزش، سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین ماه در شهر آستانه کشور قزاقستان در حال برگزاری است و کشتی گیران ۵ وزن اول کشورمان به مصاف حریفان خود در مرحله گروهی رفتند که موفق شدند با شکست حریفان خود در مرحله گروهی و نیمه نهایی به مرحله نهایی صعود کنند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر صفر نیراج از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی‌گیر کره جنوبی رفت و در این دیدار موفق شد با نتیجه ۹ بر صفر این کشتی گیر را شکست دهد و فینالیست شود. محمدی باید در فینال مقابل شرمومحمد شریفجانوف ازبکستانی قرار می گرفت. این کشتی‌گیر ازبکستانی در رقابت های رنکینگ دار کرواسی مقام پنجمی را از آن خود کرد.

محمدی در فینال به مصاف شرمومحمد شریفجانوف ازبکستانی رفت و با نتیجه ۹ بر صفر مقابل این کشتی‌گیر به برتری رسید و قهرمان شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا