اخبار ورزشیویژه‌های خبریکشتی و وزنه برداری

کشتی آزاد قهرمانی آسیا: گلیج برنزی شد

کشتی گیر وزن ۹۷ کیوگرم کشورمان در آخرین دیدار ردنه بندی روز نخست مقابل حریف قزاق خود برتری رسید و برنزی شد.

به گزارش پیشرو ورزش، سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین ماه در شهر آستانه کشور قزاقستان در حال برگزاری است و کشتی گیران ۵ وزن اول کشورمان به مصاف حریفان خود در مرحله گروهی رفتند که در این میان ۴ کشتی‌گیر به نیمه نهایی رسیدند و یک کشتی گیر از دور رقابت ها حذف شد.

در ادامه و در مرحله نیمه نهایی هم تنها یک کشتی‌گیر کشورمان به فینال رسید و ۳ ملی پوش هم به رده بندی این دوره از رقابت‌ها رفتند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه ۱۲ بر صفر اولزیسایخان باسانتسوگت از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل مصاف تاکاشی ایشیگورو از ژاپن به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل احمد تاج الدین اف از بحرین با نتیجه ۱۳ بر ۸ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

گلیج در دیدار رده بندی به مصاف حریف قزاقستانی خود رفت که در پایان موفق شد با نتیجه ۱۱ بر صفر از سد این کشتی‌گیر بگذرد و مدال برنز را از آن خود کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا