اخبار ورزشیفوتبال ایران

کالدرون: امیدوارم موفقیت‌های پرسپولیس با من هم ادامه داشته باشد

کالدرون در بدو ورود خود به تهران پیامی را خطاب به هواداران پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی که برای مذاکره با قرمزپوشان به تهران آمده است پیامی تصویری را خطاب به هواداران پرسپولیس اعلام داشت.

وی گفت: پرسپولیس یکی از ۳ تیم برتر جهان و بهترین تیم آسیا است و امیدوارم که با حضور من موفقیت‌های آن‌ها ادامه داشته باشد.

*خوشحالی کالدرون از شور و اشتیاق هواداران پرسپولیس

گابریل کالدرون پس از ورود به فرودگاه در مدت زمان انجام امور گذرنامه در CIP فرودگاه مستقر شد و به پرس و جو درباره تیم پرداخت.

در این میان پس از آن که امیر علی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه،  سوابق بازیگری محسن خلیلی را در معرفی وی تشریح کرد، مربی آرژانتینی ضمن تحسین، از حضور وی در کنار تیم ابراز شادمانی نمود.

در ادامه محسن خلیلی به تشریح شرایط تیم پرداخت و در بخشی از صحبت‌های خود به شور و شوق هواداران پرسپولیس نسبت به تیم و انتظار آنها برای معرفی سرمربی جدید پرداخت. کالدرون در واکنش به این صحبت‌ها اعلام کرد؛ نسبت به هواداران پرسپولیس و شور و اشتیاقی که نسبت به فوتبال و تیم خودشان دارند آشنایی دارد و تاکید کرد این مساله

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 7 =

دکمه بازگشت به بالا