اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

کاسترو: پرسپولیس تیم قدرتمندی است و ما بهترین عملکرد را داشتیم

سرمربی تیم فوتبال النصر گفت: مقابل تیم قدرتمند پرسپولیس برنده شدیم و اکنون باید برای بازی بعدی خودمان را آماده کنیم.

به گزارش پیشرو ورزش، لوییز کاسترو در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولس، اظهار داشت: مقابل یک تیم خیلی خوب توانستیم نتیجه خیلی خوبی به دست بیاوریم. مقابل تیم قدرتمند پرسپولیس برنده شدیم. اکنون برای مسابقه بعدی آماده می‌شویم.

وی درمورد اینکه برخلاف تصور، پرسپولیس امروز حریف قدرتمندی برای النصر نبود، گفت: اینجا حضور ندارم پرسپولیس را تحقیر کنم. باید درمورد تیم خودم نظر بدهم. در خط دفاعی عملکرد خوبی داشتیم. پس از گل هم توانستیم بازی را کنترل کنیم. توانستیم در عرض بازی کرده و پرسپولیس را به بهترین شکل کنترل کنیم. از توپ‌های پشت دفاع پرسپولیس بهترین استفاده را کردیم‌. امروز تیم من‌ بهترین عملکرد را داشت و برنده شدیم.

سرمربی النصر تصریح کرد: پرسپولیس تیم خوبی است اما امروز تیم من بهترین عملکرد را داشت و برنده شدیم. با وجود اینکه بازی بدون تماشاگر برگزار شد، ۳ امتیاز را کسب کردیم‌. البته این اولین قدم ما است. تمام تلاش خود را می‌کنیم که به عنوان سرگروه به مرحله بعدی صعود کنیم.

کاسترو درخصوص دلیل تمرین نکردن تیمش در روز گذشته، اظهار داشت: در فوتبال امروزی شرایطی پیش می آید که باعث می‌شود تصمیمات متفاوتی گرفته شود. من ۱۲ ملی پوش دارم و هر تصمیمی بهترین اقدام برای بازی است.

وی درمورد اینکه ایران را با چه دستاوردی ترک می‌کند، گفت: ایران بسیار کشور خوبی است و خیلی خوشحالم که به ایران آمدم. ناراحتم که امشب قرار است ایران را ترک‌ کنم. نکات خیلی مثبت و خوبی در مورد ایران شنیدم. برای این کشور آرزوی بهترین‌ها را دارم. از استقبال هواداران در فرودگاه و هتل بسیار خوشحال هستم.

سرمربی النصر درواکنش به دلیل گل نزدن رونالدو در این مسابقه، عنوان کرد: رونالدو یک بازیکن مثل سایر نفرات است. او تمام تلاش خود را کرد و بهترین فرمش را ارائه داد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا