اخبار ورزشیسایر اخبار

کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی سوگند یاد کردند

ورزشکاران کاروان اعزامی به مسابقات آسیایی و پاراآاسیایی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان سوگند یاد کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان با حضور رییس جمهور و سرپرست وزارت ورزش وجوانان، تنی چند از ورزشکاران کشورمان به نمایندگی از کاروان ورزشی ایران، اعزامی به بازی های هانگژو با قرائت قسم نامه ای، متعهد شدند، همانند همیشه با احترام به قوانین کشور و ضمن رعایت کلیه قوانین حاکم در بازیها، رقابتی جوانمردانه بعنوان جلوه‌ای از روحیه ایران و ایرانی در این آوردگاه به نمایش بگذارند.

متن سوگندنامه ورزشکاران اعزامی به بازی های اسیایی به شرح زیر است:

با نام و یاد خداوند متعال

به نمایندگی از ورزشکاران کاروان جوان پهلوان شهید حججی، اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو سوگند یاد می کنیم که با استعانت از ایزد منان، تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و با کسب اجازه از ملت شریف ایران، پیشکسوتان، قهرمانان و رخصت از کادر فنی که دوشادوشمان برای رسیدن به این افتخار بزرگ یعنی پوشیدن پیراهن تیم ملی جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند؛ با تمام نیرو و توان در این آوردگاه حضور یابیم.

ما فرزندان ایران اسلامی متعهد می‌شویم همانند همیشه با احترام به قوانین کشور و ضمن رعایت کلیه قوانین حاکم در بازیها، رقابتی جوانمردانه بعنوان جلوه‌ای از روحیه ایران و ایرانی در این آوردگاه به نمایش بگذاریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا