اخبار ورزشیسایر اخبار

ژاپن مسافران رسمی المپیک را کاهش می‌دهد

دولت ژاپن در حال بررسی کاهش مسافران رسمی المپیک است.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از Japantimes، یک منبع آگاه اعلام کرد دولت ژاپن در حال بررسی است تا تعداد مسافران مربوط به بازی‌های المپیک را در تابستان امسال به نصف کاهش دهد. این تصمیم به منظور اقدامات متقابل علیه ویروس همه گیر کرونا گرفته خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود حدود ۹۰ هزار نفر از جمله ۳۰ هزار ورزشکار، مربی و اعضای تیم وارد ژاپن شوند اما دولت مایل است تعداد بازدیدکنندگانی را که مستقیماً به رقابت‌ مربوط نیستند، به نصف کاهش دهد.

دولت ژاپن حضور تماشاگران خارجی را برای حضور در المپیک و پارالمپیک ممنوع کرده با این حال دولت تصمیم گرفته است تا گام‌های جدی دیگری را برای دستیابی به درک عمومی از برگزاری این بازی‌ها بردارد.

به نظر می رسد کاهش تعداد بازدیدکنندگان مربوط به کمیته‌های بین المللی المپیک و پارالمپیک و همچنین کمیته‌ها و شوراهای ملی و منطقه ای المپیک هستند. افرادی که با فدراسیون‌های ورزشی و رسانه‌های بین المللی در ارتباط هستند و میهمانانی که اسپانسرها دعوت می‌کنند نیز تحت تأثیر این تصمیم قرار خواهند گرفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − ده =

دکمه بازگشت به بالا