فوتبالفوتبال جهان

ژاوی به حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد

سرمربی بارسلونا پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، شب گذشته بارسلونا نه تنها از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد بلکه نتیجه‌ای تحقیرآمیز دیگری مقابل بایرن مونیخ به ثبت رساند.

بارسلونا در ۶ تقابل اخیر خود مقابل بایرن مونیخ نتیجه‌ فاجعه‌بار ۱۹ بر ۲ را به ثبت رسانده که به نوعی این موضوع اختلاف وحشتناک ۲ تیم را نشان می‌دهد.

ژاوی پس از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما باید به جنگیدن ادامه دهیم و برای کسب قهرمانی در دیگر رقابت‌ها تلاش کنیم. ما در لیگ اروپا، لالیگا، کوپادل‌ری و سوپرکاپ حضور داریم و من معتقدم که ما می‌توانیم برای قهرمانی در تمامی رقابت‌ها بجنگیم.

وی ادامه داد: من واقعا معتقدم که لالیگا به همان کیفیت و سطح لیگ برتر انگلیس بازی می‌کند و قهرمانی در آن به همان میزان سخت است.

بارسلونا در لالیگا با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول و رئال مادرید در رده دوم قرار دارد. آنها در ال‌کلاسیکو در نمایشی ناامیدکننده مقابل رئال مادرید با نتیجه ۳ بر یک شکست خوردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + هفت =

دکمه بازگشت به بالا